Gjest Fast gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg har nådd alltime high på vekta og er ikke spesielt fornøyd med det, og trenger litt hjelp angående kaloriforbrenning. Jeg vet det er mange her med mye kunnskap så håper det er noen som kan hjelpe meg litt Jeg har registrert meg på vektklubben til grete roede for å prøve å få en oversikt over hvor mange kalorier jeg har i meg og hvor mye jeg forbrenner. En av dagene denne uka spiste jeg ca 2050 kcal mens jeg brukte 921 kcal på trening (vanlige dagligdagse aktiviteter kommer i tillegg). Hvor mye forbrenner en person i gjennomsnitt pr dag (uten trening)? Jeg er 168 og 66 kilo. Jeg har fire treningsøkter i uka, hvorav en er styrke i sal og tre kardio på 1,5 times varighet hver - en økt hard og de to andre moderate. Hvor mange kalorier bør jeg da spise for å gå ned i vekt? (Har ikke registrert kcal så mange dager, men ser ut til at mitt nåværende inntak varierer fra ca 1500 til drøyt 2000) På forhånd takk for hjelpen
Pingting Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 (endret) Fant nettopp denne i en annen tråd. Veldig praktisk! Endret 24. april 2009 av Pingting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå