Gjest Gjest_sara_* Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 hei.. Jeg har en katt på 1 år.. og jeg syntes noen ganger at det ene øyet på den renner litt mer eller veksker litt mer enn det andre til tider? er det normalt ? noen andre som har vært borti det før.. jeg legger ikke merke til at det er hele tiden men noen ganger liksom..
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Det ene væsker litt mer enn det andre, ja... Vil det da si at det er vanlig at det andre øyet også væsker? Det rinner aldri noe som helst av øynene til mine katter, så normalt tror jeg neppe at det er ihvertfall. Ville ha tatt med katten til en veterinær for å få sjekket det.
Aftensol Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Kommer nok litt an på katten også.. Katter med perser gener i seg har ofte litt mer rennende øyne. Er det klar væske, eller er den mer rødlig? Hvis den er rødlig er det mest sannsynlig en øye betennelse. Da må du ta med katten til dyrelegen og få enten salve til å ha på øyet eller tabletter.. Anbefaler virkelig tabletter i forhold til krem! Myyye enklere å få i katten tabletter
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 nei,mente kanskje ikke at det ene hadde veska, var en litt feil måte å skrive det på.. men nei, syns den ser klar ut den veska egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå