Gå til innhold

Heathrow eller Philadelphia, hvillken flyplass er minst ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan enten ta direkte fly fra Heathrow eller ta fra Gatwick og mellomlande i Philadelphia.

For noen som reiser alene, på sin første flytur, hva er det enkleste alternativet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå ser det ut som om det ikke går direktefly fra Bergen til Heathrow. Så da blir det samme antall mellomlandinger uansett hva jeg gjør ser det ut som.

Et puslespill, et puslespill, det blir til slutt en reise. (Håper jeg :ler: )

Skrevet

Jeg synes det er litt stressende aa mellomlande i USA med tanke paa at man maa gjennom immigrasjon, hente bagasje og saa levere bagasjen igjen foer man naar neste fly. Saa jeg hadde nok mellomlandet paa Heathrow i stedet. Synes ikke det er noe vanskelig aa finne fram, tror ikke du skal ha noen problemer der. Det finnes jo mange paa flyplassen som kan hjelpe deg om du blir forvirret :)

Skrevet

Ser jo at Heathrow trolig er uaktuelt for deg nå, men var innom der tidligere i vår og ble forbauset over hvor enkelt det var å finne fram. Hadde ventet det mye mer uoversiktlig.

Skrevet

Vurderer litt å se på buss (eller tog? Husker ikke hva det var som gikk mellom der) mellom Gatwick og Heathrow. Men det er og en stressfaktor.

Jeg har bedre tid enn økonomi i dette her, så tidsmessig kan det gå. Problemet er at jeg fort blir sliten, og stresset. Så når jeg da hopper ut i ting og skal fra Bergen, til Raleigh uten å egentlig vite hvordan, så er det litt av et prosjekt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...