ciba Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 sitter her å ser at mange liker seg her inne, det gjør jeg også, selv blir jeg ikke mobet for at jeg er ordblind . er en av få plasser en ikke gjør det, så jeg liker meg best her inne, men alle dere der ute da, vilke diskusjon sider, er dere mest på?
Gjest MåneSkygge Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg er bare her. Kom over KG for mange år siden, da viste jeg ikke hva forum var en gang. Siden har jeg hengt her. Jeg trives også godt her inne.
Gjest Wind Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Et tips, ciba: Skriv det at du er ordblind i signaturen din, så skjønner folk hvorfor du kanskje skriver noen ord feil. Jeg er her, på diskusjon.no, og på ett annet ukjent forum.
golda Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Nå for tiden er jeg bare her på KG, men jeg vandrer nok videre etter en stund. Jeg var på Gaiaforum. Utrolig koselig forum, men etter en stund kan det være greit å bytte forum. Sommeren kommer snart og da blir det lite forum. Men, jeg trives her på KG. Selv om jeg ikke har barn. :-)
ciba Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 er det ved siden av nicket mitt du mener jeg skal skrive det, finner ikke ut hvor jeg kan skrive det jeg
Skywalker Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 (endret) Når jeg er på besøk her inne så leser jeg mest. Ellers har jeg to sider med forum, blogger og chat selv. Og er i tillegg "ansatt" som webmaster på en tredje. Endret 24. april 2009 av Skywalker
juliane Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Et tips, ciba: Skriv det at du er ordblind i signaturen din, så skjønner folk hvorfor du kanskje skriver noen ord feil. Det syns jeg var et kjempelurt tips, da slipper du både dem som retter på alle skrivefeil de kommer over og de som bruker fokus på andres skrivefeil som hersketeknikk. Gå inn på ditt eget nick, og helt nederst på den sida finner du et felt der du kan skrive inn signatur. Da legger det seg der det står "julianes singelliv" i mine innlegg. Jeg var mye på Vgd tidligere, men liker meg mye bedre på KG. Syns det er en mye hyggeligere tone her på KG, og det er lettere å få svar når man starter en tråd. På Vgd slenges "sosialist" og "frepper" som skjellsord på Politikk - norsk, mens man fjaser på backstage. Ellers er det rimelig dødt, bortsett fra på fotballforumene. (Der sniker jeg meg forøvrig inn i forbindelse med kamp fremdeles, men jeg holder meg som regel til å lese.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå