Gå til innhold

har så lyst til og prate med han igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Det ble et ganske så vondt brudd mellom oss, ble så utrolig glad i han og tror nok jeg elsket han også!

det ble mye rot på slutten og litt underveis vårt forhold....

det var mye fram og tilbake, jeg klarte ikke bestemme meg, og når jeg hadde funnet ut at denne fyren bare er helt fantastisk og verdt og ta vare, ja han var "the one" og så ble han usikker!!

han hadde en liten periode hvor han gikk og tenkte på eksen sin og det ble slutt mellom meg og han, men han savnet meg og ville prøve på nytt.

jeg var så glad!!

så begynte ting og rakne igjen!!

jeg ble sjalu på hannes eks...følte at han skjulte ting for meg og jeg klarte ikke holde fingrene unna og rotet i msn-loggen hannes en dag han var på jobb og jeg hjemme hos han!

han oppdaget dette og ting kunne ikke blitt værre!! jeg hadde brutt tillitten for han forståelig nok, og jeg hadde virkelig rotet det til nå!!

jeg skjønner ikke hva som gikk av meg! klarer ikke beskrive den følelsen jeg fikk...en slags desperasjon! og den samme følelsen har jeg pleid og få når jeg har drømt om han!

han fikk ny dame ikke lenge etter bruddet...han spurte meg rett etter bruddet om min tillatelse til og treffe en jente han hadde møtt på nettet (ja faktisk!) for han hadde ikke samvittighet til og treffe henne uten min tillatelse! snakk om å strø salt i såret!!!

og han dreiv også og "brukte" meg på slutten, rett før det ble slutt da vi hadde en såkallt pause. han ville komme på besøk en kveld jeg var usikker siden vi hadde pause og trengte tid fra hverandre. men han presiserte at han hadde jo "BEHOV" som han skrev, og kom på besøk og ble til neste morgen og dro hjem. og han blokkerte meg på msn og hørte ikke fra han på 14-dager. da han tok kontakt og ville komme på besøk igjen, og blind som jeg var så skjedde det igjen. han lå over, fikk dekket sitt behov og dro morgenen etter og han blokkerte meg IGJEN på msn og hørte ikke fra han på en uke...da ville han komme igjen på besøk!

men da sa jeg stopp! følte meg brukt og utrolig såret!!

det var vell rundt da det ble slutt...

sist jeg hørte fra han var i januar/februar i fjor, da ville han ha tilbake noen filmer som var hjemme hos meg og noen småpenger som hadde blitt lagt igjen etter han de gangene han hadde vært hos meg, det var snakk om ca 300 kr i småpenger jeg hadde lagret i en kopp fordi han alltid mistet penger fra lommene sine.

ja og de skulle han ha tilbake!! han foreslo at DE kunne komme og hente det, altså han og hannes nye kjæreste!!!! glem det, jeg sender det i posten sa jeg!!

og det var sist jeg pratet med han...vi fikk aldri pratet ordentlig ut om oss, og jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere om jeg ser han igjen, har heller ikke sett han siden det ble slutt i november for 1,5 år siden ca.

denne jenta han ville treffe på nettet er sikkert den jenta han er sammen med i dag! de ble sammen kort stund etter bruddet, og flyttet sammen etter et par mnd!

etter bruddet drømte jeg masse om han, drømte at jeg ble forlatt ved alteret...og har mange ganger drømt at jeg har sneket meg inne i huset hannes når han og fruen ikke har vært hjemme, og hver gang hadde jeg denne ekle følelsen inni meg..en slags desperasjon!

og er livredd for å møte på han og føle denne ekle følelsen av desperasjon, føles som om jeg blir "gal"..at jeg klikker eller noe!! helt jævlig !!! tror jeg hadde bestemt meg sååå innmari for at dette var mannen i mitt liv at jeg ikke klarer helt å dra fra meg den tanken så derfor føler den ekle følelsen!! og klarer ikke helt og finne ut av hvorfor og hva jeg føler egentlig!

noen som skjønner hva jeg snakker om??

men samtidig så skulle jeg så gjerne ha snakket med han...!

men tviler på at han er intresert i det siden han slettet meg fra facebook som venn...og det gjorde han faktisk rett etter jeg hadde lagt ut bilder av meg og en jeg holdt på med i januar i år nå! det fikk meg til og lure litt egentlig!!

vet ikke helt hvor jeg skulle med dette innlegget men, følte vell bare for å skrive det ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, snakk med han. Høres ut som dere begge trenger det. Send han en melding og spør om dere kan møtes på en kafe e.l. Eller be han hjem til deg på middag f.eks. Kanskje det ordner seg igjen?

Skrevet

Altså, han har dame nå? La det ligge.

Skrevet

Du kan ønske deg den samtalen så mye du bare vil, men slik jeg leser innlegget ditt så A) er ikke han interessert i å snakke ut med deg fordi han er helt ferdig med deg og har vært det siden det ble slutt, og B) han er ikke interessert i å ha noe som helst kontakt med deg.

Skrevet

ja det er akkurat det...han har dame! pluss at jeg bor 70 mil unna nå, så da er det ganske urealistisk! har prøvd og snakke til han på facebook før da, når han lå til som min venn. men svarte ikke, tror han var avlogget når jeg pratet til han siden det var en blå farge på den rundingen og ikke grønn farge som når de er pålogget.

men de kan vell se at noen har pratet til en neste gang man logger seg på, så da har han sett at jeg har snakket til han men ikke svart. så da vil han sikker ikke ha noe med meg og gjøre lengre....desverre :/

må vell bare innse det....selv om jeg absolutt skulle ha pratet med han.

men som sagt, han har dame så er vell best og bare ligge unna....

ååååååååh!!!!! :kjefte:

skulle bare ønske at det ikke var så komplisert!!!

Skrevet

Hvorfor er dert komplisert?

Det er vel egentlig ikke det hvis du tenker deg om.

Det er lenge siden det ble slutt mellom dere, han har ny samboer,og dere har da ikke noe kontakt idag.Bare la det ligge,og kom deg videre.

Hvis du kontakter han er det mulig det kommer til og bli komplisert.

Du kommer nok til og angre

Skrevet

Slik du beskriver det har han ikke handlet deg noe hyggelig, i hvertfall ikke på slutten og jeg tror det beste du kan gjøre er å innse at av og til så må man bare videre selvom det er vanskelig. Jeg vet at hjertet er ikke alltid like fornuftig, men han høres ikke ut som en det er verdt å sørge over så lenge.. :troeste:

Skrevet

Kjære TS

Dette er utrolig vondt, kjenner bare så igjen følelsene.

Har nylig vært igjennom noe liknende.

Et av-på forhold med en fyr i 3 år.

En gang var det ordentlig slutt, og jeg hadde faktisk kommet over ham siden vi ikke hadde hatt kontakt på 3 mnd, og han hadde ny dame. Jeg hadde datet et par nye men var singel. Da prøvde han å vinne meg tilbake. Jeg tvilte veldig, men etter ca et halvt år lyktes han. Bare for å svikte meg enda en gang. Han var ikke klar for noe forhold allikevel. Ville vel bare se om han kunne klare å vinne meg tilbake? Jeg har aldri vært så nede følte meg mindre enn noen gang. Begynte å oppføre meg på en måte som bare IKKE er meg. Jeg ble litt desperat. Måtte bare ha ham tilbake. Nytteløst. Han gled bare enda mere bort.

Og jeg følte meg enda dummere enn før. Men jeg kan i hvert fall med god sammvitighet si at jeg for en gangs skyld prøvde alt, og ikke var arrogant og gikk med nesa i sky som er mer likt meg. Nei et vinglete forhold eller en vinglete fyr gidder jeg ALDRI mer å bruke tid og krefter på. 3 ÅR av mitt liv er alt for lenge!!!!

Lykke til med egne ting. Tror du vil ha det bedre med deg selv dersom du ikke leter ham opp nå, men lar fortid være fortid. ikkert bare et tilfeldig ensomhetssavn som passerer deg. Det har sikkert gått over i morgen eller i neste uke skal du se! I hvert fall må du la et møte med ham skje "tilfeldig" og "lettvint" slik at han ikke føler seg presset eller truet.

:klemmer:

Skrevet

Han har jo behandlet deg som en skikkelig dørmatte, ved å komme og få oppfylt sine behov for deretter å blokkere deg på msn - gjentatte ganger.

Tror han bare nyter makten han har over deg. Ikke gi han den tilfredsstillelsen flere ganger.

Skrevet
Det ble et ganske så vondt brudd mellom oss, ble så utrolig glad i han og tror nok jeg elsket han også!

det ble mye rot på slutten og litt underveis vårt forhold....

det var mye fram og tilbake, jeg klarte ikke bestemme meg, og når jeg hadde funnet ut at denne fyren bare er helt fantastisk og verdt og ta vare, ja han var "the one" og så ble han usikker!!

han hadde en liten periode hvor han gikk og tenkte på eksen sin og det ble slutt mellom meg og han, men han savnet meg og ville prøve på nytt.

jeg var så glad!!

så begynte ting og rakne igjen!!

jeg ble sjalu på hannes eks...følte at han skjulte ting for meg og jeg klarte ikke holde fingrene unna og rotet i msn-loggen hannes en dag han var på jobb og jeg hjemme hos han!

han oppdaget dette og ting kunne ikke blitt værre!! jeg hadde brutt tillitten for han forståelig nok, og jeg hadde virkelig rotet det til nå!!

jeg skjønner ikke hva som gikk av meg! klarer ikke beskrive den følelsen jeg fikk...en slags desperasjon! og den samme følelsen har jeg pleid og få når jeg har drømt om han!

han fikk ny dame ikke lenge etter bruddet...han spurte meg rett etter bruddet om min tillatelse til og treffe en jente han hadde møtt på nettet (ja faktisk!) for han hadde ikke samvittighet til og treffe henne uten min tillatelse! snakk om å strø salt i såret!!!

og han dreiv også og "brukte" meg på slutten, rett før det ble slutt da vi hadde en såkallt pause. han ville komme på besøk en kveld jeg var usikker siden vi hadde pause og trengte tid fra hverandre. men han presiserte at han hadde jo "BEHOV" som han skrev, og kom på besøk og ble til neste morgen og dro hjem. og han blokkerte meg på msn og hørte ikke fra han på 14-dager. da han tok kontakt og ville komme på besøk igjen, og blind som jeg var så skjedde det igjen. han lå over, fikk dekket sitt behov og dro morgenen etter og han blokkerte meg IGJEN på msn og hørte ikke fra han på en uke...da ville han komme igjen på besøk!

men da sa jeg stopp! følte meg brukt og utrolig såret!!

det var vell rundt da det ble slutt...

sist jeg hørte fra han var i januar/februar i fjor, da ville han ha tilbake noen filmer som var hjemme hos meg og noen småpenger som hadde blitt lagt igjen etter han de gangene han hadde vært hos meg, det var snakk om ca 300 kr i småpenger jeg hadde lagret i en kopp fordi han alltid mistet penger fra lommene sine.

ja og de skulle han ha tilbake!! han foreslo at DE kunne komme og hente det, altså han og hannes nye kjæreste!!!! glem det, jeg sender det i posten sa jeg!!

og det var sist jeg pratet med han...vi fikk aldri pratet ordentlig ut om oss, og jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere om jeg ser han igjen, har heller ikke sett han siden det ble slutt i november for 1,5 år siden ca.

denne jenta han ville treffe på nettet er sikkert den jenta han er sammen med i dag! de ble sammen kort stund etter bruddet, og flyttet sammen etter et par mnd!

etter bruddet drømte jeg masse om han, drømte at jeg ble forlatt ved alteret...og har mange ganger drømt at jeg har sneket meg inne i huset hannes når han og fruen ikke har vært hjemme, og hver gang hadde jeg denne ekle følelsen inni meg..en slags desperasjon!

og er livredd for å møte på han og føle denne ekle følelsen av desperasjon, føles som om jeg blir "gal"..at jeg klikker eller noe!! helt jævlig !!! tror jeg hadde bestemt meg sååå innmari for at dette var mannen i mitt liv at jeg ikke klarer helt å dra fra meg den tanken så derfor føler den ekle følelsen!! og klarer ikke helt og finne ut av hvorfor og hva jeg føler egentlig!

noen som skjønner hva jeg snakker om??

men samtidig så skulle jeg så gjerne ha snakket med han...!

men tviler på at han er intresert i det siden han slettet meg fra facebook som venn...og det gjorde han faktisk rett etter jeg hadde lagt ut bilder av meg og en jeg holdt på med i januar i år nå! det fikk meg til og lure litt egentlig!!

vet ikke helt hvor jeg skulle med dette innlegget men, følte vell bare for å skrive det ned.

Han har behandlet deg så dårlig at han fortjener grisebank. Få deg en hyggelig mann. Gjensidig respekt er deilig. Du skal være glad du er kvitt han, og du må ikke ta kontakt, for da bare bryter du opp ett kjærlighetssår som er i ferd med å gro.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

jo dere har vell egentlig rett i det dere sier!

tror han nytet og ha den makten over meg, at jeg krøyp så sinnsykt!

for da jeg sa stopp til at han ville komme på besøk igjen, så ble han dritsur!

og de gangene jeg sa meningen min ordentlig så ble han også dritsur!

skjønner ikke at noen kan behandle folk sånn!!! det var virkelig tungt og jeg hadde det ganske vanskelig! var helt kaos i huet og følte meg brukt, men var så blind og forelsket og hadde håpet oppe hele tiden!

skikkelig dårlig gjort av han!

og dere har kanskje rett, hadde vell vært enklest og møtt han tilfeldig. men jeg er så redd for hvordan jeg kommer til og reagere!!

Skrevet
jo dere har vell egentlig rett i det dere sier!

tror han nytet og ha den makten over meg, at jeg krøyp så sinnsykt!

for da jeg sa stopp til at han ville komme på besøk igjen, så ble han dritsur!

og de gangene jeg sa meningen min ordentlig så ble han også dritsur!

skjønner ikke at noen kan behandle folk sånn!!! det var virkelig tungt og jeg hadde det ganske vanskelig! var helt kaos i huet og følte meg brukt, men var så blind og forelsket og hadde håpet oppe hele tiden!

skikkelig dårlig gjort av han!

og dere har kanskje rett, hadde vell vært enklest og møtt han tilfeldig. men jeg er så redd for hvordan jeg kommer til og reagere!!

Jeg gjentar. Hold deg langt unna den mannen! Alt han kan gi deg er et ulykkelig liv fullt av undertrykkelse, lengting , psykisk mishandling og mangel på kos. Han kan gi deg en desperat forelskelse. Han kan holde deg på pinebenken, med sin avvisning gjøre seg uoppnåelig oog dermed begjært. Jeg synes heller du skal ta en snillere mann, en som oppvarter deg og gjør deg lykkelig. En som stiller opp for deg og gir deg klem og kos hver dag. En som støtter deg sosialt og yrkesmessig. Du blir kanskje ikke brennforelsket i en slik mann, men du blir glad i han og kan ha det godt og trygt. Du hadde hatt det bedre om dine foreldre tvangsgiftet deg med en skikkelig mann, enn slik du følger dumme følelser som er framprovosert av en respektløs kvinnemisbruker. Du må ikke begjære en mann som er skadelig for deg selv. Det er også skadelige for eventuelle barn. Du må ikke få barn med han!

Skrevet

Kjære deg.. Jeg vet hvordan du har det.. Jeg har gått gjennom det samme... Jeg googlet han hver dag, inspiserte søstrene hannes sin facebook (han har ikke), gikk "tilfeldig vis" forbi både jobben og huset hans HVER gang jeg var på tur med hunden osv osv.. Det gjør vondt, og du føler deg helt hjelpeløs.

Saken er at forholdet er OVER. Du må komme over han som han har kommet over deg. Kom deg ut! Lev livet litt! Og før du vet ordet av det, så har du drømmemannen, og denne fyren er et vagt minne :) Lykke til :klem:

Skrevet
Altså, han har dame nå? La det ligge.

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...