Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Del Skrevet 18. april 2002 Hvor lang tid før fødselen er det vanlig at man får den brune fødselsstripen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har faktisk hatt den en stund.Ennda jeg ikke er gravid eller prøver å bli det.Og for en gangs skyld tuller jeg ikke Ikke alle får den fødselsstripa men jeg innbiller meg at om du får det er du temmelig høygravid.Mulig jeg tar feil. Kanskje noen andre vet??? Uansett kan du få min.Sender den i posten,men oppkrav får du betale 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Da jeg gikk gravid med dattera mi så fikk jeg ingen fødselstripe, men da jeg gikk gravid med sønnen min, kom den etter 2 mnd. Mørke brun og fra trusekanten og opp over navelen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 19. april 2002 #4 Del Skrevet 19. april 2002 Hva i all verden er en fødselsstripe? Har ikke hørt om det før jeg..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 19. april 2002 #5 Del Skrevet 19. april 2002 Hei Fødselsstripen er en brukaktig strek som noen gravide får. Den kommer pga hormoner, og går fra hårkanten og oppover magen. Det varierer også hvor langt opp den går. Min stripe går nå faktisk helt opp til puppene, selv om den er ganske svak øverst. Jeg fikk stripen ganske tidlig, mellom uke 12 og 17 en gang, men først gikk den bare til navlen. Noen kjerringråd skal ha det til at dersom du får fødselsstripe venter du gutt, dersom du ikke får den venter du jente (eller var det motsatt...). Jeg får vel vente å se om det stemmer. Hilsen Hestehoven og Lille-proppen 26+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 19. april 2002 #6 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg husker faktisk ikke om jeg fikk stripe... Fikk jente, så det kan jo hende at jeg ikke hadde det?!? Venninna mi fikk gutt, og hun har stripe ennå over hele magen (opp til puppene) Noen sier også at om du får stripe kun opp til navlen så blir det jente (eller var det gutt?) og visa verca opp til puppene... Kanskje vi skal ta en liten spørre-undersøkelse her inne???? Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 19. april 2002 #7 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har både jente og gutt, men aldri fått noen stripe på magen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 19. april 2002 #8 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg hadde stripe opp til navlen, fikk en jente. Stripen kom ikke før i slutten av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. april 2002 #9 Del Skrevet 20. april 2002 Forsvinner den noen gang da! Ble litt forskrekket nå jeg... Kan liksom ikke tenke meg å ha en svær stripe oppover magen! Trenger ikke "retningnslinjer" jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #10 Del Skrevet 20. april 2002 Har akkurat fått den ,er i uke 27.Den går et godt stykke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 20. april 2002 #11 Del Skrevet 20. april 2002 Stripen min forsvant en liten stund etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #12 Del Skrevet 20. april 2002 Mannen min kommenterte i går en skyggestripe opp til navlen min, og en stiplet stripe fra navlen og opp til puppene. Høres sikkert sprøtt ut, men når jeg så meg i speilet så jeg også at den var på en måte stiplet, liten stripe, opphold, og en liten stripe, opphold og en liten stripe igjen. Under navlen er den heltrukken:-). Jeg er i uke 22 og den har nettopp begynt å dukke opp. Miro:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 20. april 2002 #13 Del Skrevet 20. april 2002 jeg hadde fødselstripe som gikk opp til navnlen min, den forsvant 2uker etter datteren min ble født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 21. april 2002 #14 Del Skrevet 21. april 2002 når er det mest vanlig å få denne fødselsstripen hvis man får den da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå