Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten i 1 1/2 år, men vi er ikke samboere enda. Vet det er veldig individuelt, men hvor ofte er det normalt å være sammen per uke? Jeg savner kjæresten min, og tenker på ham ofte, og hadde det vært opp til meg kunne vi gjerne vært sammen 5 - 6 ganger i uka. Det var vi vanligvis før, selv om det alltid gikk litt opp og ned, men nå sees vi vel kanskje 2 ganger i uka. Krever jeg for mye, eller ville andre følt det samme?
Gjest Gjest_pip_* Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten i 1 1/2 år, men vi er ikke samboere enda. Vet det er veldig individuelt, men hvor ofte er det normalt å være sammen per uke? Jeg savner kjæresten min, og tenker på ham ofte, og hadde det vært opp til meg kunne vi gjerne vært sammen 5 - 6 ganger i uka. Det var vi vanligvis før, selv om det alltid gikk litt opp og ned, men nå sees vi vel kanskje 2 ganger i uka. Krever jeg for mye, eller ville andre følt det samme? Enig. Men hvorfor sees dere ikke oftere?
breathless* Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Du krever ikke for mye i det hele tatt! Hvorfor skulle det være for mye? Jeg har vært sammen med kjæresten min i et halvt år, ikke like lenge som dere da, men vi sees nesten hver dag selv om det bare er for en liten tur eller slikt. Ikke mye, men nok.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg treffer min "hva skal jeg kalle ham" maks 1 gang i uken. Men jeg skulle gjerne ha truffet ham mye mer. Tror det er fordi han er nyskilt.
venus_ Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Jeg synes 2-3 dager i uken er passe. Jeg blir fort sliten av studier, og synes da det er greit med alenetid. Men varierer veldig hvordan folk er på den måten.
Teriyaki Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 (endret) To dager hadde vært alt for lite for min del. Hadde nok ikke orsket å ha det sånn så veldig lenge nei. Her er vi vel så og si samboere, vært sammen i et år og åtte måneder. Før vi ble nesten samboere, møttes vi minst annen hver dag, men som regel så var det sånn at vi var sammen en dag plus natt, så var han med kompiser og jeg med veninner, og på kvelden kunne jeg gjerne komme til han. Folk er jo forskjellige. Noen har rett og slett ikke behov for å være så veldig mye med kjæresten, noe som for meg er uforståelig. Kjæresten min er en av de viktigste personene i livet, og jeg stortrives med å ha han tett innpå meg. Dette ble rotete, men fire ganger i uken bør du i alle fall kunne kreve mener nå jeg. Er man i et forhld så må man faktisk dedikere en god del av tiden sin på det. Endret 24. april 2009 av Teriyaki
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Høres mere ut som du er hans elskerinne, tipper han bor med en annen dame!
Gjest Wacmoc Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Vanligvis ser jeg han 7 dager i uka. Innimellom 6 dager i uka. Men nå som han har ny jobb gikk det fra 7 til 2-3 dager i uka... Hard overgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå