Gå til innhold

PH - Kan noen forklare meg hvorfor dere ser det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke sånne program er noe særlig og se på egentlig for min del.

At man har sex på tv foran kameraene og gjør dumme ting mot hverandre. Sårer, baksnakker osv osv.

Man skal ut igjenav det ''lille livet'' man lever og skal kunne leve med det man har gjort inne i programmene. Det er mange jeg vet om som ikke har visst hvor store konsekvensene kan bli for enkelte etter dem kommer ut av slike show osv. At folk ute på gaten man møter har endret syn enten negativt eller positivt osv, legger mer merke til dem osv.

Og i trådene her på forumet om paradise går det mye i å snakke om utseende til folk og diskutere om folk er sånn og sånn og sånn, og den er pen og den er mindre pen osv.

Så jeg lurer litt på, hva er det som er ''hyggelig/koselig'' å se på med folk som baksnakker hverandre, sårer hverandre, ligger med diverse folk på tv foran kamera, osv osv osv.... Jeg føler litt på en måte at det er det meste det går i.

Mulig andre har et annet syn på det enn meg, og det er helt greit.

Vil bare vite hva som dere finner interessangt med dette programmet :)

Endret av Chakoya
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kort og godt det handler om å tilfredsstille behovene til den kikkeren som bor inne i oss alle.

Skrevet

Nå ser jeg ikke på, men har sett på for å forstå hva det går ut på. Fant fort ut det ikke var noe for meg! Og på tråder og artikler om hva som skjer, gjør at jeg blir enda mer bestemt for at det var rette avgjørelsen.

Kjenner noen som ser på, men det er ikke mange. Tenker at de som ser på er av samme personer eller har samme personlighet som de som er med i programmet. Stemmer for de jeg kjenner i alle fall.

Skrevet
Kjenner noen som ser på, men det er ikke mange. Tenker at de som ser på er av samme personer eller har samme personlighet som de som er med i programmet. Stemmer for de jeg kjenner i alle fall.

Nei, vet du hva. Jeg kjenner folk som ser på, og folk som ikke gjør det, og det er greie folk alle sammen. Jeg var fast bestemt på at PH ikke var noe for meg, for det er jo egentlig bare søppel, men etter å ha sett et par episoder med en venninne, så ble jeg hekta jeg også. Men så kan jeg jo se bortimot hva som helst om jeg kjeder meg, hehe. Jeg er på ingen måte lik de (fleste) i programmet, og selv om jeg tar avstand fra oppførselen til visse individer der inne, så må jeg se hva som skjer i neste episode. Tror nok det er vår indre kikker som kommer litt frem, ja.

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg simpelthen elsker dramatikken og intrigene! Og at det skjer i et ekte program, ikke en fiktiv serie.

Skrevet

For å se hvor idiotisk folk kan oppføre seg mens de er seg selv.

Skrevet

Jeg har null behov for å se sånt møkk. Så inni meg bor det ingen titter gitt.

Gjest pastapasta
Skrevet

:ler: Nøyaktig motsatt av grunnen til at jeg ser på i hvertfall. Jeg kjenner få som er som deltakerne, og er helt anderledes enn dem selv.

Men jeg er veldig nysgjerrig av natur, og interessert i alle typer mennesker. Nettopp annerledesheten er det som får meg til å se på. Finnes det virkelig folk som er sånn? Oh no she didn't? Det er et perfekt gløtt inn i en tilværelse (jada, satt på spissen, men...)som jeg ellers aldri ville tatt del i.

Skrevet

Jeg synes PH er helt tåpelig og ser ikke på det. Hvor spennende er det å se på folk som opppfører seg som idioter (litt får men jo med seg via reklamene om PH).

Nei uff stakkars mennesker som skal leve et tilnærmet normalt liv etter programmet også, etter de har oppført seg som idioter.

Skrevet
Jeg simpelthen elsker dramatikken og intrigene! Og at det skjer i et ekte program, ikke en fiktiv serie.

Me too!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...