Gå til innhold

Inspirert av Bridezillas, hva koster kjolen din?

Gjest anonym

Inspirert av Bridezillas, hva koster kjolen din?  

1. 1. Inspirert av Bridezillas, hva koster kjolen din?

• mindre enn 3000
      4
    • ikke mer enn 6000
      17
    • under 10.000
      14
    • opptil 15.000
      17
    • nesten 20.000 eller myyye mer...
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte min på Broadway, NY. Den ga jeg 400 US Dollar for - og kursen var meget god i fjor sommer. Jeg ga et sted mellom 2800 og 3000 NOK. Må si at jeg brukte 1000 kr på å få sydd litt om på den her hjemme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en brukt kjole for kr. 3500 inkl. underskjørt. Jeg er superfornøyd! Har sendt den hjem til foreldrene mine, ellers vil jeg bare prøve den hele tiden! Så nå er jeg på utkikk etter sko og slør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 000,- med 3 brudepikekjoler og underskjørt og slør med på kjøpet! Så er det jo litt ut for justering av kjolen. Har planer om å selge kjolen etterpå også, så da ender jeg opp med ok pris synes jeg. Men mye penger er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

5700 kr med fortolling og alt. Synes ikke det er så galt. Kommer vel noen kr til justering også og så må jeg nok ha underskjørt og greier man alt i alt så ble det ikke så altfor galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole er fremdeles hos sydamen og det mangler noen detaljer før den er helt ferdig, så sluttpris er noe usikkert enda, men det blir under titusen så jeg valgte det alternativet . Det viktigste er at den er nydelig :D (syns jeg da) Prisen inkl. slør, sko og underskjørt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen min kostet 12.300,- og den er absolutt helt nydelig! Men det gjenstår vel endel kostnader for sko, veske, undertøy osv.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole kostet 9500, inkl. tilpassing og alt. Slør hadde jeg ikke, skoene kostet 400,- og undertøyet 100,- tilsammen... Så det ble jo ikke så ille... :D

For de som måtte være interesserte, kan den sees her: http://f1.pg.photos.yahoo.com/bc/ninanost/...Bryllup&.view=t

Kan i tillegg nevne av brudgommen hadde dressen sin fra før (brukt to ganger før), og kjøpte skjorte, vest og kravatt for 750 tilsammen. Så antrekkene våre ble ikke så veldig dyre akkurat... (Og vi har ikke sånn plagsomt dårlig råd heller, så det var veldig greit...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kostet 5500 kr. Ny og uprøvd av andre :)

Hadde bestemt meg for ikke å se på pris, så jeg var heldig som falt for en "billig" kjole.. Ikke klarer jeg å selge den heller, så det hadde vært dumt om den hadde kostet 30 000 kr.. (tviler veldig på at jeg hadde brukt så mye penger uansett, men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4600,- pluss toll og frakt...

En PC Mary's kjole som man ikke får tak i her i Norge. Derfor bestiller jeg den via www.evitabrud.no . Tør ikke tenke på hva den hadde kostet dersom jeg skulle kjøpt den på en brudesalong i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...