Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver (hva annet kan jeg si??!) å få et forhold med en kollega til å fungere. Men jeg blir usikker på hva han egentlig driver med. Det ene øyeblikket er han kjæresten min, det neste øyeblikket vil han distansere seg fra mitt bekjentskap (redd for at noen skal oppdage det). Stortsett tar jeg initiativ til kontakt med påfølgende kjølig eller liten respons fra hans side. Men når han tar initiativ til kontakt, forventer han at jeg skal slippe alt jeg har i hende og komme løpende. Vi er vokse, så jeg tror neppe han driver med et barnslig maktspill. Hvorfor skyve meg bort den ene dagen, så klenge seg til meg den neste??

Kan noen gi meg en forklaring?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han da vel, om han gir et dust svar eller ikke svarer - så er det bare tull fra han sin side... spenning i hverdagen...

Skrevet
Prøver (hva annet kan jeg si??!) å få et forhold med en kollega til å fungere. Men jeg blir usikker på hva han egentlig driver med. Det ene øyeblikket er han kjæresten min, det neste øyeblikket vil han distansere seg fra mitt bekjentskap (redd for at noen skal oppdage det). Stortsett tar jeg initiativ til kontakt med påfølgende kjølig eller liten respons fra hans side. Men når han tar initiativ til kontakt, forventer han at jeg skal slippe alt jeg har i hende og komme løpende. Vi er vokse, så jeg tror neppe han driver med et barnslig maktspill. Hvorfor skyve meg bort den ene dagen, så klenge seg til meg den neste??

Kan noen gi meg en forklaring?!

Er mange ting å tenke på, før man hiver seg i kast med en "kollega-romanse".

Kanskje han utvikler dype følelser for deg, men er livredd og tenker med gru på hva som skjer den dagen dere eventuelt slår opp? Da blir det ubehagelig å jobbe tett sammen. Ikke bare for dere to, men å forholde seg til rykter, hvisking og tisking på arbeidsplassen også. Og muligens må den ene si opp jobben og finne seg et nytt arbeid?

Er ikke bare bare.... Been there, done that selv...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...