Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når den brune streken på magen forsvinner etter fødselen... Er vel individuelt dette også, som alt annet. Men sånn ca. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den forsvinn jo litt gradvis. Huden rundt navla var blitt veldig mørk, og det verste flassa av for eit par månader siden. Hos meg er streken nesten borte no 7 månader etter fødselen, den er iallfall mykje lysare.

Skrevet

Tok et år og vel så det før den var helt borte.

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Hos meg kunne jeg gni den av etter 4-5 mnd.

Skrevet

Måtte å sjekke i speilet nå, men jeg har ikke fått noen strek på magen. Får normal sett alle den streken? Tviler på at jeg kommer til å få noen strek siden jeg har kun 3 uker til termin...

Skrevet
Måtte å sjekke i speilet nå, men jeg har ikke fått noen strek på magen. Får normal sett alle den streken? Tviler på at jeg kommer til å få noen strek siden jeg har kun 3 uker til termin...

Har ca 3 uker igjen til termin jeg også, og hos meg kom streken for kort tid siden. Først under navlen og ned, men nå har det jammen kommet strek fra navlen og opp også. Den er ganske svak. Ikke alle får strek, så det er ikke noe å bekymre seg for. :)

Skrevet

Forsvant gradvis. Etter at par mnd kunne man ikke se den mer hvis ikke man granska huden ;) Den var ganske svak i utgangspunktet da.

Skrevet

Min er ganske svak, men vises enda. Er 7 mnd siden fødsel.

Skrevet

Husker ikke helt når den streken dukket opp hos meg, men det var en gang rundt uke 15 tror jeg. Min er ganske synlig og så har det lagt seg som en brunlig ring rundt navlen. Nice.. !!

Søstera mi fikk slik strek i de to første svangerskapene, men ikke i det siste. Så det er vel både individuelt og forskjellig fra svangerskap til svangerskap om en får det.

Skrevet

Min er svak men syns enda. Gutten her blir tre på høsten ;)

Skrevet

Min syntes først etter fødselen. Så på forhånd trodde jeg at jeg ikke hadde fått slik strek. Men jeg er veldig lys i hud/hår så derfor er streken også veldig svak.

Skrevet

Min også syntes først etter fødselen. Den er ikke borte, men tulla er ikke tre mnd enda.

Skrevet
Husker ikke helt når den streken dukket opp hos meg, men det var en gang rundt uke 15 tror jeg. Min er ganske synlig og så har det lagt seg som en brunlig ring rundt navlen. Nice.. !!

Søstera mi fikk slik strek i de to første svangerskapene, men ikke i det siste. Så det er vel både individuelt og forskjellig fra svangerskap til svangerskap om en får det.

Jeg fikk også sånn :fnise:

Skrevet
Lurer på når den brune streken på magen forsvinner etter fødselen... Er vel individuelt dette også, som alt annet. Men sånn ca. :)

Min forsvant veldig fort,etter bare 2 mnd ca...

Skrevet

Måtte sjekke... min er borte nå i alle fall, gutten er 8 mnd. Usikker på når den ble borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...