Gå til innhold

overnatting til gjestene

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har mange tilreisende i vårt bryllup å i den forbindelse lurer jeg litt på hva dere andre gjør når det kommer til overnatting. skal alle gjestene ordne seg selv eller bør jeg spørre på et hotell om priser hvis det blir mange gjester?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
vi har mange tilreisende i vårt bryllup å i den forbindelse lurer jeg litt på hva dere andre gjør når det kommer til overnatting. skal alle gjestene ordne seg selv eller bør jeg spørre på et hotell om priser hvis det blir mange gjester?

Vi leier en stor, flott hytte og har gjestene der over helgen. De må lage mat der selv.

Skrevet

I ditt tilfelle ville jeg tatt kontakt med hoteller i området og sett hvem som kan gi deg best pris. Informer gjestene dine om dette. Når jeg jobbet på hotell var det vanlig at brudeparet reserverte x antall rom og så måtte gjestene selv ta kontakt dersom de ønsket å bo der innen en viss tid. Da får de jo den prisen dere har blitt enige om med hotellet :) .

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Vi skal ha de boende der festen er, vi skal også bo der bryllupsnatta. Stedet har rom, mat, alt! (men er ikke et vanlig hotell)

Skrevet

Vi har reservert rom på et hotell i byen og samtidig fått en rabatt. Vi fikk et kort av hotellet som vi legger i invitasjonen, så gjestene må selv kontakte hotellet og bestille rom. Dette er jo mye enklere enn at de skal tråle internett opp og ned for å finne overnatting i en by de ikke kjenner.

Vi legger også ved kontaktinformaasjon til et par andre alternative overnattingssteder i invitasjoner.

Skrevet

Vi har bryllups hjemmeside på http://www.bryllupsdagen.no/. Der har vi bla. laget en side med de forskjellige overnattings alternativene med linker og eller telefon numre.

Adressen til hjemmesiden skrev vi i innbydelsen.

Skrevet

Da søskenbarnet mitt giftet seg, var stort sett alle tilreisende da de bor et par-tre timers kjøring unna. På innbydelsen sto det at vi måtte si fra om vi ønsket overnatting, og da leide de hele den tilreisende familien inn på en camping. Dette var i november da, så den var vel egentlig stengt, men vi fylte vel nesten hele campingplassen og det var kjempekoselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...