Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Vet ikke hvor dette helt hører hjemme, men ..av og til kjenner jeg av jeg får et "spesielt" blikk. Det er flere som har sagt det til meg, og de synes visst det er sjarmerende.. Men jeg synes faktisk det er pinlig, som om følelsene strømmer ut av meg..Det er jo ikke alltid det passer, og da vil jeg egentlig bare gå og hjemme meg. :oops: Flere som har slike blikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Et par venninner sier at av og til når jeg ser på de mens vi snakker så ser det ut som at jeg ser "inn" i de og vet alle hemmelighetene deres... Kjekt å ha, for da forteller de meg allt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Et par venninner sier at av og til når jeg ser på de mens vi snakker så ser det ut som at jeg ser "inn" i de og vet alle hemmelighetene deres... Kjekt å ha, for da forteller de meg allt enig med du, jeg har det også slik, og mine venninner forteller meg alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Det spørs vel egentlig hvilke følelser som 'strømmer' ut av deg. Kan nesten høres ut som om at andre klarer å se at du flørter..? Det trenger ikke å være noe negativt, men sikkert flaut der og da, siden andre gjennomskuer deg... Bare en tanke... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Det spørs vel egentlig hvilke følelser som 'strømmer' ut av deg. Kan nesten høres ut som om at andre klarer å se at du flørter..? Det trenger ikke å være noe negativt, men sikkert flaut der og da, siden andre gjennomskuer deg... Bare en tanke... =) Det er vel kanskje det jeg er redd for ja..for det er bare så ukontrollerbart. Jeg er jo ikke lesbisk, og ikke synes jeg alle menn er attraktive heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg bruker mitt bevisst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. juli 2003 #7 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg er visst VELDIG lett å lese, enten jeg vil det eller ikke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #8 Del Skrevet 16. juli 2003 Alle TROR jeg er lett å lese, men jeg er meget bevisst på hvilke signaler jeg sender ut. Det eneste jeg har problemer med å styre er sinnet, men det kan folk se i øynene mine.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 17. juli 2003 #9 Del Skrevet 17. juli 2003 Når jeg blir engasjert i en diskusjon, eller blir sint så rynker jeg visst veldig på pannen og lager et ganske så morskt blikk.. Ellers så har jeg hørt at når jeg pønsker på et eller annet, eller noen gir meg et kompliment så smiler jeg på en lur måte..drar så vidt på smilebåndet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nin@ Skrevet 18. juli 2003 #10 Del Skrevet 18. juli 2003 Har visst et litt spesielt blikk, gjennomtrengende sier noen. Hvis jeg ikke passer på å smile blir jeg ofte tatt for å være litt morsk. Når jeg var liten jente var det en voksen mann som kalte meg for ormeøye...Kanskje han hadde dårlig samvittighet? Det er litt pussig at andre oppfatter meg slik for selv føler jeg meg ofte helt "gjennomsiktig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #11 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg har tydeligvis et blikk som får folk til å tie eller forsvinne min mor sier øynene mine får en merkelig farge ikke svart, men de bytter farge har blå øyne til vanlig fint å få folk til å tie når jeg ikke vil høre på dem mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #12 Del Skrevet 19. juli 2003 Oi...ja! Har fått flere tilbakemeldinger om at jeg i gitte situasjoner får et intenst blikk. En spesiell glød. At øyenfarven endrer seg littegrann...til å bli intens grønn *grøss* De gangene folk har sagt dette, er som regel når jeg er veldig engasjert og skal ha frem poenger, sint eller veldig oppslukt av situasjonen. Situasjoner hvor personligheten sikkert lyser ut gjennom øynene. Det går da ikke an å bruke dette bevisst, gjør det vel? Synes det høres litt nifst ut selv, men har ingen kontroll på det. Kanskje det har med at det kan være litt uvanlig for enkelte å ha sterk blikkontakt? Jeg liker blikkontakt, med mindre folk stirrer. Synes et fast blikk sier veldig veldig mye om det mennesket jeg har foran meg, og er stort sett veldig lite redd for å se folk i øynene for å vurdere situasjonen. Liker ikke blikk som flakker. Like lite som slappe håndtrykk. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå