Gjest lei Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 venninna mi ble altså forbannet på meg, fordi kjæresten hennes hadde hjulpet meg med og fikse moped scooteren min! selv om han tilbydde seg og fikse den, mens både hun og jeg satt ved kjøkkenbordet i går, så han tok den med seg hjem og fikset den der. så jeg hentet den i dag, og kjørte til venninna mi etterpå. jeg merket at noe var i gjære, men tenkte ikke mye over det før jeg snakket med en annen venninne av meg. da hadde hun snakket med venninna vår og hun hadde visst vært såååå forbannet fordi han hjalp meg(!!!!) hun mente han kunne fikset moped-scooteren min utom huset hennes, og at jeg kunne finne noen andre til og fikse den. og det hadde jeg faktisk gjort også, hadde egentlig avtale med noen andre om og få den fikset. men siden han kunne begynne der og da og absolutt ville det og insisterte på det, han skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde spurt han om det tidligere heller. så hvorfor ikke? han har en garasje der han mekker på mopeder o.l. med alt utstyr som trengtes. så hvorfor i h****** er det et problem???? jeg kjenner jeg blir så sint fordi hun reagerte sånn! virkelig unødvendig! skal ikke han få hjelpe folk fordi hun er sjalu da?? han er sånn..han hjelper og er en handyman som liker og holde på med sånt. stakkars fyr!!!!
I Grosny Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 venninna mi ble altså forbannet på meg, fordi kjæresten hennes hadde hjulpet meg med og fikse moped scooteren min! selv om han tilbydde seg og fikse den, mens både hun og jeg satt ved kjøkkenbordet i går, så han tok den med seg hjem og fikset den der. så jeg hentet den i dag, og kjørte til venninna mi etterpå. jeg merket at noe var i gjære, men tenkte ikke mye over det før jeg snakket med en annen venninne av meg. da hadde hun snakket med venninna vår og hun hadde visst vært såååå forbannet fordi han hjalp meg(!!!!) hun mente han kunne fikset moped-scooteren min utom huset hennes, og at jeg kunne finne noen andre til og fikse den. og det hadde jeg faktisk gjort også, hadde egentlig avtale med noen andre om og få den fikset. men siden han kunne begynne der og da og absolutt ville det og insisterte på det, han skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde spurt han om det tidligere heller. så hvorfor ikke? han har en garasje der han mekker på mopeder o.l. med alt utstyr som trengtes. så hvorfor i h****** er det et problem???? jeg kjenner jeg blir så sint fordi hun reagerte sånn! virkelig unødvendig! skal ikke han få hjelpe folk fordi hun er sjalu da?? han er sånn..han hjelper og er en handyman som liker og holde på med sånt. stakkars fyr!!!! Ikke vær sint på henne. Hun har et sjalusiproblem, og får vondt i hjertet sitt når kjæresten hennes hjelper andre vakre kvinner. Hun lider. Dessuten vet hun at du ikke bare er vakker, men også har en herlig personlighet. Hun lider enda mer. Sjalusi er et vondt problem, som hun må slite med, og det kan ødelegge livet hennes.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Ja, hun er tydeligvis utrolig sjalu. Dette kan jo også være noe han selv har fyrt opp under, feks typen til en tidligere venninne av meg sa til henne at han syntes jeg hadde en fin kropp. Etter det ble hun et monster hver gang vi snakket om ja, kropper og former o.l. Hadde jeg vært henne så hadde jeg ristet henne godt og fortalt henne at hun kanskje burde vurdere å ta seg sammen før kjæresten går fra henne pga problemet hennes?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Ja, hun er tydeligvis utrolig sjalu. Dette kan jo også være noe han selv har fyrt opp under, feks typen til en tidligere venninne av meg sa til henne at han syntes jeg hadde en fin kropp. Etter det ble hun et monster hver gang vi snakket om ja, kropper og former o.l. Hadde jeg vært henne så hadde jeg ristet henne godt og fortalt henne at hun kanskje burde vurdere å ta seg sammen før kjæresten går fra henne pga problemet hennes? Litt enig. Men så utrolig unødvendig av han å si noe sånt da.. Hadde en dame sagt til typen sin at hun synes kompisen hans har fin kropp, så hadde det neppe vært populært. Tror kanskje menn er enda verre enn damer akkurat der ja..
Hilde Christina Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Hmm, hun er visst ganske så usikker stakkars. Snakk med henne er mitt råd, er idiotisk å bli uvenner for noe slikt.
Gjest T Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Er det kanskje mulig kjæresten er som mannen min ? Han er utrooolig flink til å hjelpe ALLE andre. Tilbyr seg hjelp hele tiden og tropper opp over alt hvor han kan bidra. Men er det noe jeg ber om, eller ting som skal gjøres hjemme,,, kan det gå mange mnd (faktisk opp til år) før han gjør noe. (gjelder større ting dette) Er det småting som å handle, fikse småting og slikt går det ikke skjeldent mange dager før det blir gjort. Da gjerne må jeg mase eller minne han på det flere ganger. Utrooolig irriterende når han ALTID har tid til å hjelpe ALLE ANDRE med en gang. (gjelder både men og kvinner) Joda. jeg gjorde mye selv av slike ting tidliger. Småjobbene for jeg ble lei av å spørre etter hjelp. Men nå er jeg desverre i en situasjon som jeg ikke kan gjøre det selv pga.skade. Ergelig å hele tiden komme sist i rekken av alle andre da.. Men men.. prøver så langt det lar seg gjøre å ikke irritere meg for mye. Det går helst bare ut over meg selv til syvende og sist. Tror... ikke det er noen av de som han har hjulpet som vet om dette, for jeg sier aldri noe om dette til noen. Trenger da ikke gå ut over dem. Enkelte tror jeg ville fått veldig dårlig samvittighet for at de sa ja til hjelpen og det synes jeg blir lite hyggelig for dem.
Gjest Ts Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 var på besøk der i dag, og da var hun helt vanlig igjen...som om ingenting skulle skjedd. til og med når han kom imens jeg var der. hun har ikke sagt til meg at hun ble forbannet over dette heller og hun pleier og ta opp sånne ting med meg om det skulle vært noe. hun skjønte vell at hun egentlig ikke hadde grunn til og reagere. verken han eller jeg har gjort noe gærent så!! nej han er sånn som hjelper hennes også masse med ting og tang, hver gang jeg er der så holder han på med noe nytt hele tiden i huset hennes eller gjør noe for henne. han liker og sysle med sånt! hvorfor kan ikke hun heller være glad for at hun har vært så heldig og fått seg en sånn mann som hjelper andre. jeg vet at jeg hadde vært veldig stolt og følt meg heldig om jeg hadde en mann som er så snill mot folk! forholdet er nokså ferskt og de er nyforelsket og de ser jo ikke annet enn hverandre...men det er hun som e sjalu! hun blir sjalu for det minste!! når jeg og venninna mi og typen hennes var hos en annen venninne av oss en kveld så skulle han hjelpe henne med og finne ei kran for å stenge av vannet inn i leiligheten hennes siden hun plages med at varmtvannet renner og tømmer henne for varmt vann. og da hadde han skulle vise henne hvordan hun skulle gjøre det og venninna vår hadde selvsagt fulgt etter han og da hadde de mått gå ut i gangen og inn i et annet kott hvor krana er, og bare det hadde venninna mi reagert på det at de gikk alene sammen inn på der!!! det er jo helt sykt hvor sjalu hun er men tror det henger mye med at en eks av henne var veldig flørtete av seg, og "jokket" meg bakfra når jeg bøyde meg når vi var på fest en gang, uten at jeg visste det! og var ellers veldig flørtete av seg i følge hun da....så hun er sikkert veldig skeptisk på at typene hennes skal prøve seg på meg eller noe sånt :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå