Gå til innhold

Erstatning for Exerto.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testa ut exerto.no som er et nettbasert treningsstudio. Har litt fysiske begrensninger, så det er perfekt for meg å trene hjemme i stua! Og exerto var heeelt supert. Gode timer med fin musikk, flinke trenere, alt mulig av timer, flere vanskelighetsgrader, nye timer hver uke osv. (jeg rakk bare å trene aerobic) MEN det varte ikke lenge, for filmene stoppa og datt ut fordi jeg har for dårlig bredbånd hjemme.. :kjefte:

Spørsmålet er da: Er det noen gode treningsfilmer som ken anbefales? De må være av relativt ny dato, på norsk helst, med artige program (gjerne fra nybegynnerstadiet og mer og mer vanskelige trinn. Prøvde meg på en halv danseaerobic time og det var bare SÅÅ gøy !! Men vanskelig for meg som aldri har trent aerobic før..! Så vel noe komisk ut kan jeg tenke meg.. :rodme:

Noen som kan hjelpe meg med et godt alternativ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen som kan hjelpe meg med et godt alternativ??

Kom plutselig på.. Det må da finnes noe på YouTube.. :klaske: ! Og joda, jeg fant denne meget navlebeskuende :ler: :

Men alvorlig talt: Noen som har et bedre forslag? Plisomværsåsnill? :frown:

Jeg vil bare bli såå glad for gode tips! :hoppe:

Vil så gjerne trene, men det er ikke akkurat såå motiverende å bare gå/jogge tur og ta de samme gamle situpsa osv. ...

Endret av -jenta fra havet
Skrevet

Har du prøv å sjekka pulssidene på NRKs nettsider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...