Gå til innhold

er det feigt å gløre det slutt over telefon viss man ikke klarer det ansikt til ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler forholdet er på slutten. Jeg er nesten alltid lei meg eller skuffa over ting som gjelder han/ forholdet og jeg føler ikke at han er så intresert i meg og min hverdag lengre (Sier ikke at det er hans feil, kan like godt være jeg som overreagerer, men klarer uansett ikke ha det sånn mer )men er så glad i han, og kommer aldri å greie å gjøre det sluttt ansikt til ansikt, da blir jeg bare lei meg og vil krype inn i armkroken hans og tro at alt skal bli bra igjen :(

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Ja, jeg syns det er feigt. En jeg var sammen med slo opp over telefon en gang, og jeg satte ikke pris på det, gjorde hele greia enda verre for meg.

Syns du bør samle krefter og vise han såpass respekt at du sier det asikt til ansikt.

Skrevet

Kjør på, bruk sms og slå av telefonen etterpå!

Gjest hopeful
Skrevet

Ja! Jeg syns det er skikkelig feigt å gjøre det slutt over tlf.. Fortjener han ikke at du i det minste møter han for å fortelle det? Hadde iallefall blitt utrolig såret selv, hvis jeg hadde blitt dumpa på tlf..

Skrevet

Få en venninne til å sende en sms, og dere begge slår av telefonen umiddelbart, eventuelt få mora di til å sende en melding!

Skrevet
jeg føler forholdet er på slutten. Jeg er nesten alltid lei meg eller skuffa over ting som gjelder han/ forholdet og jeg føler ikke at han er så intresert i meg og min hverdag lengre (Sier ikke at det er hans feil, kan like godt være jeg som overreagerer, men klarer uansett ikke ha det sånn mer )men er så glad i han, og kommer aldri å greie å gjøre det sluttt ansikt til ansikt, da blir jeg bare lei meg og vil krype inn i armkroken hans og tro at alt skal bli bra igjen :(

Ja, det er feigt.

Skrevet
Få en venninne til å sende en sms, og dere begge slår av telefonen umiddelbart, eventuelt få mora di til å sende en melding!

Dette var kødd sant?

Skrevet

Ikke gidd å sende melding engang, bare erklær forholdet for avsluttet fra din side og gå videre i livet. Skulle han prøve å kontakte deg, svarer du bare: "hvem er du????" og legger på, evt. bare går vekk, maser han da, ring politiet.

Gjest Minniemus
Skrevet

Snakk med ham. Er du gamlere enn 14 år er det det minste du kan gjøre...

Skrevet

Slå opp på msn, med din venninnes msn konto.

Skrevet

At du kvier deg for å gjøre det slutt, er en sunn ting. Det er alltid ubehagelig å såre noen, dersom man er et menneske med empati. At du vurderer å gjøre det slutt over telefon for å minske ditt eget ubehag, syns jeg vitner om en umoden og egoistisk tankegang. Feigt? JA! Nei, her må du faktisk møte skrekken din og gjøre det eneste riktige. Det fortjener typen din, uansett om han skulle være en dust. Forbered deg, vær ærlig(med måte), og gjør det på en skikkelig måte. Finnes sikkert mange tips/råd på nettet om hva du kan si etc. Google f.eks "hvordan gjøre det slutt?"

Skrevet

Tja, jeg slo opp med min kjæreste over telefon, og det var like greit for han begynte å anklage meg for både det ene og det andre.

Jeg føler ingen anger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...