Gjest husky Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 I starten av ett forhold (første mnd) pleier jeg som regel å ha det fint, men etterhvert som det går noen mnd så føler jeg meg mer og mer utrygg, mest pga. frykten for at hun skal være utro. Passer jeg rett og slett ikke inn i forhold med damer? Jeg har jo veldig lyst til å ha en fast som jeg kan være god med, men når jeg er singel føler jeg aldri den frykten. Samtidig så kan det være perioder når jeg er singel at jeg ikke har noen å rote med, noen ganger kan det være 4-5 damer på en gang. Kan bli litt komplisert til tider, noen ganger ensomt og kjedelig. Hun jeg har møtt nå gjør meg som regel glad, ser meg selv på mange måter med henne. Jeg kunne tenke meg ett fast forhold med henne, og ser for meg at jeg hadde fått det fint. Hvis det ikke var for den hersens sjalusien som dukker opp, frykt for utroskap. Håper det er noen som forstår og kan gi noen tips her. Liker som sagt jenta godt. Jeg har ingen grunn til å tro hun skulle være utro. Hun sier selv det er det værste hun vet om. Små ting kan gjøre at jeg tviler. Takk
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 I ett parforhold må man stole på hverandre til det motsatte er bevist. Sjalusi er drepen for ett forhold og ødelegger mer enn det gagner. Husk at man kan ALDRI eie ett menneske.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Ikke noe vits i å legge noe i et forhold med en norsk jente, hu er ute med indrefileten minimum et par ganger i året, uansett! Og bare vent, nå kommer "motbevisene" fra de som aldri har vært utro, eller som jeg sier, de som ikke har rukket å være utro enda. Jeg har ligget med iallefall 40 jenter i faste forhold i min jobb som bartender, og det det siste året, hver helg, hver jævla helg knuller jeg minst ei jente mens gutten tror hu er på dass, sitter hjemme og tror hun er med venninner osv.
Gjest husky Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Ikke noe vits i å legge noe i et forhold med en norsk jente, hu er ute med indrefileten minimum et par ganger i året, uansett! Og bare vent, nå kommer "motbevisene" fra de som aldri har vært utro, eller som jeg sier, de som ikke har rukket å være utro enda. Jeg har ligget med iallefall 40 jenter i faste forhold i min jobb som bartender, og det det siste året, hver helg, hver jævla helg knuller jeg minst ei jente mens gutten tror hu er på dass, sitter hjemme og tror hun er med venninner osv. Føler at innlegget ditt bærer preg av skryt og at du ønsker å brygge opp til å provosere de andre forumbrukerne. Men uansett, takk for innspillet ditt. Vær så snill til dere andre, ikke avspor denne tråden med å bli sinte og komme med argumenter som ikke holder mål mot dette inlegget. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Ikke noe vits i å legge noe i et forhold med en norsk jente, hu er ute med indrefileten minimum et par ganger i året, uansett! Og bare vent, nå kommer "motbevisene" fra de som aldri har vært utro, eller som jeg sier, de som ikke har rukket å være utro enda. Jeg har ligget med iallefall 40 jenter i faste forhold i min jobb som bartender, og det det siste året, hver helg, hver jævla helg knuller jeg minst ei jente mens gutten tror hu er på dass, sitter hjemme og tror hun er med venninner osv. Håper du bruker kondom!
I Grosny Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 (endret) I starten av ett forhold (første mnd) pleier jeg som regel å ha det fint, men etterhvert som det går noen mnd så føler jeg meg mer og mer utrygg, mest pga. frykten for at hun skal være utro. Passer jeg rett og slett ikke inn i forhold med damer? Jeg har jo veldig lyst til å ha en fast som jeg kan være god med, men når jeg er singel føler jeg aldri den frykten. Samtidig så kan det være perioder når jeg er singel at jeg ikke har noen å rote med, noen ganger kan det være 4-5 damer på en gang. Kan bli litt komplisert til tider, noen ganger ensomt og kjedelig. Hun jeg har møtt nå gjør meg som regel glad, ser meg selv på mange måter med henne. Jeg kunne tenke meg ett fast forhold med henne, og ser for meg at jeg hadde fått det fint. Hvis det ikke var for den hersens sjalusien som dukker opp, frykt for utroskap. Håper det er noen som forstår og kan gi noen tips her. Liker som sagt jenta godt. Jeg har ingen grunn til å tro hun skulle være utro. Hun sier selv det er det værste hun vet om. Små ting kan gjøre at jeg tviler. Takk Slapp av og lev med det. Jeg mistet min x fordi hun var misforstått sjalu. Mange damer jeg kjenner sliter med sjalu menn. Årsaken til at noen av de har gått i brudd har vært at sjalusien har vært for slitsom. Hvis du klarer å slappe av, og slippe henne ut alene, så vil ikke din sjalusi begrense henne, og hun vil kunne ha et godt og evig liv med deg. En fin måte å kontrollere dama på er å kjøre å hente henne når festen går mot slutt. Ikke noe stress, bare oppvartning, og du slipper å sitte våken hjemme og ha det vondt mens du venter på at hun kommer hjem. Det finnes minst to typer utroskap. Underholdnig\spontankåthet og testing av nye kanditer med tanke på å bytte ut partner. Den første er det enkelte med en slik personlighet som bedriver. Det siste kan du risikere hvis sjalusien blir et ubehagelig fengsel som begrenser dama sitt liv og karriere på utenomseksuelt nivå. Endret 24. april 2009 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå