Gå til innhold

Rebus - Utdrikningslag - Help! :-)

Gjest Rebus - Utdrikningslag - Help&#3

Anbefalte innlegg

Gjest Rebus - Utdrikningslag - Help&#3
Skrevet

Hei!

Jeg holder på å planlegge utdrikningslaget til min kjære venninne. Midt på dagen, så ønsker vi å ha et rebus-løp, som tar henne fra bar til bar.

Noen som har forslag til innslag i rebus-løpet?

Er veeeeldig takknemlig her jeg sitter! :-)

Gjest Gjest,maya76
Skrevet

Hei!

Jeg har planlagt det samme for min vennine som jeg er forlover til!

Det jeg har tenkt er at rebusene er navnet på barene hun skal finne frem til...klarer hun det venter en drink der, samt en ny rebus til neste bar....skal ende opp på en karaokebar der hun skal få synge en sang som avslutning på rebusløpet (hun er flink til å synge, og etter endel drinker har nok motet stiget litt også..)

Gjest Gjest_Miopio_*
Skrevet
Hei!

Jeg har planlagt det samme for min vennine som jeg er forlover til!

Det jeg har tenkt er at rebusene er navnet på barene hun skal finne frem til...klarer hun det venter en drink der, samt en ny rebus til neste bar....skal ende opp på en karaokebar der hun skal få synge en sang som avslutning på rebusløpet (hun er flink til å synge, og etter endel drinker har nok motet stiget litt også..)

Jeg har også planer om at hun skal komme seg fra bar til bar, til slutt ender hun opp med en nøkkel som passer til et oppbevarings skap. Der ligger det outfit til hele gjengen, og hun skal ha aerobic time for oss ute i sentrum. Hun er knall flink til å trene, så den tar hun nok på strak arm ;-)

Men jeg trenger hjelp til rebus oppgaver ! Er virkelig ikke min sterke side.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...