Gå til innhold

Uønskede applikasjoner på FB

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_karina_*
Skrevet

Jeg er så lei av de ørten applikasjonene jeg stadig vekk må fjerne på FB. Jeg blokkerer dem i tur og orden, men det dukker jo daglig opp nye applikasjoner som folk på vennelista inviterer til. For et mas! Jeg har prøvd å si pent og forsiktig at jeg ikke legger til sånt. Men så har jeg nok ikke vært tydelig nok. Eller folk tenker at "denne var så søt, den vil hun sikkert ha likevel". Eller de sender applikasjonsforespørsler til alle på lista si. Ikke vet jeg.

Men kan jeg stoppe dette på annen måte enn å blokkere den enkelte type applikasjon? Kan jeg sørge for å aldri få sånt opp på sida mi i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern alle applikasjonene du selv har lagt til (unntatt de facebook har laget selv (photos, notes, links, osv)). Så kan du gå inn på http://www.facebook.com/privacy/?view=platform&tab=other og velge "Ikke del informasjon om meg gjennom Facebook-API". Da kan ingen sende deg invitasjoner lengre. Men du vil fortsatt se dem på sidene deres, og i newsfeeden (men der kan du ihvertfall skjule dem etterhvert). (f.eks.: "skjul Texas poker")

Skrevet

Det aller enkleste er å gå inn på applikasjonen, dit du går for å installere, og blokker denne applikasjonen.. och vips.. gone forever!!

Jag har blokkert en haug av irriterende og idiotiske apps, og aldri sett de siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...