Gjest Pirelli/dekknavn Skrevet 30. april 2009 #21 Skrevet 30. april 2009 Jeg så en post her i stad med en jente med 75b lurte på om hun burde ta silikon Jeg trodde 75b var gjennomsnitt størelsen jeg, skulle tro man var fornøyd med det. Jeg bruker 70a.. Er ganske tynn og liten ( 165 høy og 50 kg) Så symetrisk sett passer jeg til små pupper.. Jeg har alltid ønsket meg større pupper, og hadde lenge tenkt til og ta silikon.. Opp til en b eller c tenkte jeg da.. Men har vært sånn at jeg alltid ( av en eller annen grunn, er mest mistfornøyd med størrelsen på puppene mine når jeg har kjæreste, når jeg er singel bryr jeg meg egentlig ikke no særlig) Nå som jeg har blitt litt eldre har jeg slått tanken om silikon helt bort da jeg personlig syns det har blitt litt harry.. Pluss at jeg syns faktisk det nesten kan bli litt maskulint med jenter mede giga pupper, jenter skal liksom være nette tenker jeg ( sikkert mange som er uening i det, men det går greit Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde litt mere pupper, ( syns det er kjedelig at jeg nesten aldri fyller ut kjoler eller topper, kjoler tar jeg ofte med til skredderen for å sy den inn der oppe ) Men er jo lite å gjøre med, jeg klarer heller ikke og legge på meg for å få større pupper, da jeg har en ekstrem forbrening.. Så det jeg lurer på med denne posten er: er det ingen gutter som foretrekekr En a cup fremfor b- c- d osv.. ? 70a altså ?? Aldr fått høre at jeg er sexy, bare søt.. Ingen gutter som kan syns en jente med 70 a er sexy ?? Og tilog med mer sexy enn en med større ?? Jeg er mann-og dritt lei de store kjøpepuppene. De ser jo ikke naturlig ut engang.Du nevnte symetri,flott.Små bryster er vakkert. Kvinner med to saccosekker på brystet er nedtur. Vær stolt av kroppen din-og la brystene være ifred.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #22 Skrevet 1. mai 2009 Store pupper er et must. Silikon er dessverre ikke noe alternativ. Ekte vare må det være. Dropper glatt damer med flatt frontparti eller silikon.
Hermes Skrevet 1. mai 2009 #23 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har alltid syns jentene med A og B cup er de mest sexy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå