Gå til innhold

Små pupper ( 70a)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så en post her i stad med en jente med 75b lurte på om hun burde ta silikon :sjokkert:

Jeg trodde 75b var gjennomsnitt størelsen jeg, skulle tro man var fornøyd med det.

Jeg bruker 70a.. Er ganske tynn og liten ( 165 høy og 50 kg)

Så symetrisk sett passer jeg til små pupper..

Jeg har alltid ønsket meg større pupper, og hadde lenge tenkt til og ta silikon.. Opp til en b eller c tenkte jeg da..

Men har vært sånn at jeg alltid ( av en eller annen grunn, er mest mistfornøyd med størrelsen på puppene mine når jeg har kjæreste, når jeg er singel bryr jeg meg egentlig ikke no særlig)

Nå som jeg har blitt litt eldre har jeg slått tanken om silikon helt bort da jeg personlig syns det har blitt litt harry.. Pluss at jeg syns faktisk det nesten kan bli litt maskulint med jenter mede giga pupper, jenter skal liksom være nette tenker jeg ( sikkert mange som er uening i det, men det går greit ;)

Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde litt mere pupper, ( syns det er kjedelig at jeg nesten aldri fyller ut kjoler eller topper, kjoler tar jeg ofte med til skredderen for å sy den inn der oppe :( )

Men er jo lite å gjøre med, jeg klarer heller ikke og legge på meg for å få større pupper, da jeg har en ekstrem forbrening..

Så det jeg lurer på med denne posten er: er det ingen gutter som foretrekekr En a cup fremfor b- c- d osv.. ? 70a altså ??

Aldr fått høre at jeg er sexy, bare søt.. Ingen gutter som kan syns en jente med 70 a er sexy ?? Og tilog med mer sexy enn en med større ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg!

om du er sexy eller ei har ufattelig lite med puppestørrelsen å gjøre, tro meg! den mest sexy dama jeg vet om er flat som ei pannekake, likevel så sexy at det er vondt å se på.

holdningen din, hvordan du bærer kroppen din, hvor godt du liker deg selv (eller hvor lite selvbevisst du er), DET gjør deg sexy!

og for å bære kjolene bedre så er det bare å bruke innlegg i bhen :)

Skrevet

Jeg har små pupper, men jeg er kjempefornøyd med den jeg er. Jeg har jo selvsagt tenkt litt på hvordan det ville vært å ha litt større, kanskje ihvertfall ha en kløft, men så kommer jeg alltid til den konklusjonen at det ville jo ikke vært meg. Jeg er 160 cm høy, veier 50 kg, store pupper ville ikke passet på meg.

Kjæresten min bryr seg ikke om jeg har små pupper, han synes det er viktigere om puppene ser fine ut enn om de er store/små, dessuten synes han rumper er mer sexy. Han får liksom ikke nok av rumpa mi. Jeg er fornøyd med den jeg er, å det gjør meg kanskje sexy? ikke press fram brystkassa, men gå med rak rygg - da ser alle at du er fornøyd med deg selv. Ikke ta deg selv for høytidelig - gutter synes det er kjempesexy med jenter som har selvironi og humor. Er du sjenert - legg det fra deg, stol på deg selv. Sier du noe dumt (som du angrer på etterpå) - le av det og innrøm det høyt hvor teit det hørtes ut (da er det ingen som som "snakker" om deg etterpå hvis du er redd for det). Jeg vet hvordan det er, jeg er selv sjenert og har alltid vært det... men når jeg er i sosiale lag prøver jeg å legge det fra meg og det funker faktisk - jeg trekker guttene til meg - og det øker jo selvsagt selvbildet mitt også. Så alt handler om å være fornøyd med seg selv, det er da du får utstråling og er sexy!

En klassevenninne av meg fra videregående som er like høy og tung som meg måtte fjerne en del av brystene sine fordi de var for store. Hun fikk rett og slett ryggproblemer av det.

Gjest Mann på 44
Skrevet
Jeg så en post her i stad med en jente med 75b lurte på om hun burde ta silikon :sjokkert:

Jeg trodde 75b var gjennomsnitt størelsen jeg, skulle tro man var fornøyd med det.

Jeg har alltid ønsket meg større pupper, og hadde lenge tenkt til og ta silikon.. Opp til en b eller c tenkte jeg da..

Men har vært sånn at jeg alltid ( av en eller annen grunn, er mest mistfornøyd med størrelsen på puppene mine når jeg har kjæreste, når jeg er singel bryr jeg meg egentlig ikke no særlig)

Nå som jeg har blitt litt eldre har jeg slått tanken om silikon helt bort da jeg personlig syns det har blitt litt harry.. Pluss at jeg syns faktisk det nesten kan bli litt maskulint med jenter mede giga pupper, jenter skal liksom være nette tenker jeg ( sikkert mange som er uening i det, men det går greit ;)

Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde litt mere pupper, ( syns det er kjedelig at jeg nesten aldri fyller ut kjoler eller topper, kjoler tar jeg ofte med til skredderen for å sy den inn der oppe :( )

Men er jo lite å gjøre med, jeg klarer heller ikke og legge på meg for å få større pupper, da jeg har en ekstrem forbrening..

Så det jeg lurer på med denne posten er: er det ingen gutter som foretrekekr En a cup fremfor b- c- d osv.. ? 70a altså ??

Aldr fått høre at jeg er sexy, bare søt.. Ingen gutter som kan syns en jente med 70 a er sexy ?? Og tilog med mer sexy enn en med større ??

Mer enn en håndfull er bare bortkastet.

Om du er sexy eller ikke har ikke noe med bryststørrelsen din, det har mer med attitude, klesdrakt mm.

For egen del hadde silikon vært mer turn-off en små bryster. Det hadde fortalt meg at du ikke var en selvsikker og sterk jente.

Gjest strykebrett
Skrevet (endret)

Jeg har små pupper, men har ikke fått noen klager enda :)

Seriøst, oss små spinkle jenter er vel meninga skal ha litt små nette pupper også vil jeg tro. Ville bare sett rart ut med svære stridshoder på så tynne jenter så det er ikke noe å bekyre seg for tror jeg. Nei, kos deg og vær fornøyd med deg selv du.

Skal si deg en ting som i alle fall IKKE er sexy: komplekser!

Endret av strykebrett
Skrevet

Hei på deg, jeg er mann og kan med hånda på hjertet si at naturlige bryster er mye mer digg enn sillipatter. Vær stolt av de du har og ikke kluss med det naturen har utstyrt deg med! Størrelsen er bra den.

Hilsen mann som liker kvinner som er naturlige :-)

Skrevet (endret)

Jeg kan bare si at jeg er en mann...små naturlige pupper er best som finnes!Pluss om jente er VIRKELIG lav og TYNN,da er hele henne så UTROLIG tiltrekkende-iallefall for meg..Elsker damer men foretrekker de med skikkelig små pupper jeg..NEI til silikon,den er ekkel!

Innlegg redigert, se reglene om e-postadresse.

vimse-mod.

Endret av vimse
Skrevet

Jeg tror det hadde passet fint med en b på deg. Faste B pupper er ganske fine på ei tynn lita jente som deg. Vurder å få lagt inn foran på musa også, litt bolle er digg.

Skrevet

Pupper er flottest når de ser velproposjonert ut i forhold til resten av kroppen. Selv synes jeg det ikke er fint med en formfull dame med små pupper. Og en petit dame med store pupper. Det blir for meg helt feil.

Skrevet

jeg har elsket med pupper i størrelse a, b og c - kompakte og slengete. Jeg ble steinhard uansett. Hun med minst pupper hadde faktisk de mest spennende puppene. Veldig kompakte, tålte stor behandling og ga herlig respons.

Ikke tull med puppene dine!

Gjest Gjest_TheMan_*
Skrevet

jeg for min del har aldri skjønnt det med store pupper. En virkelig feminin jente skal ikke ha store pupper - i min øyner.

Jeg faller kun for jenter med A. Så mao. du er perfekt! :)

Skrevet
jeg for min del har aldri skjønnt det med store pupper. En virkelig feminin jente skal ikke ha store pupper - i min øyner.

Jeg faller kun for jenter med A. Så mao. du er perfekt! :)

Jeg skjønner at det er ok å støtte TS, men er det vits å si så mye negativt om store bryster?

Og er det virkelig sånn at noen ikke faller for ei dame, dersom alt annet stemmer, fordi det er feil størrelse på en kroppsdel?

Min erfaring er at kvinner som er glad i den kroppen de har, og tar vare på den og framhever fine ting ved den, og er trygge på seg selv, er sexy og tiltrekkende, uavhengig av størrelsen på puppene.

De fleste menn jeg har møtt har også den holdningen at de brystene han har tilgang på, altså den kvinnen han er glad i sine bryster, er de brystene han elsker.

Tråder som dette er bare med på å bygge opp usikkerhet, og å vise at det dessverre finnes mennesker som er så grunne at de velger bort en partner grunnet cup-størrelse...

Skrevet

For å si det først som sist. Det er hele kvinnen jeg tenner på. Størrelse på kroppsdeler er irrelevant. Jeg tenner på det feminine, men den femininiteten sitter ikke kun i puppene. Jeg har datet kvinner med både små og store pupper, og kan med hånd på hjertet si at jeg ikke har noen preferanser der heller. Det er synd når noen har slikt et voldsomt behov for å omtale kroppsdeler negativt, for det skaper bare usikkerhet, og selvom mange ikke er enig i den negative omtalen, så er det faktisk den negative kritikken som setter seg. Dessverre.

Jeg liker pupper! Store som små! :)

Gjest kristian82
Skrevet

Små pupper kan absolutt være å foretrekke fremfor større pupper ja, og siden du matcher med høyde, vekt og puppestørrelsen, faller den kombinasjonen garantert i smak hos mange gutter :)

Skrevet
Jeg så en post her i stad med en jente med 75b lurte på om hun burde ta

Små pupper er ikke så sexy som middelsstore eller store dersom disse er faste. Imidlertid er som regel store pupper mer hengete, og da er små pupper langt mer sexy.

Uansett er pupper i seg selv sexy og deillige, nesten uansett størrelse.

Satyr

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jeg kan godt runke etter naturlige store pupper, men det er ikke noe jeg vil pule på i virkeligheten. De aller mest sexy damene jeg vet om har små pupper, en halv håndfull cirkus.

Silikonpupper er det verste jeg ser. Jeg mener det kan sammenlignes med gutter som bruker tupe/parykk. Det er helt sjanseløst.

Skrevet

Je vet jeg har svart i slike tråder her før,og jeg gjør det igjen ;

Pupper er deilige,enten de er store,små,faste eller om de henger,det er dama dem sitter på som teller.

Og det aller mest sexy er :Bær kroppen din med stolthet,og bli glad i din egen kropp. Ingenting deiligere en det,og dette gjelder om du er spedbygd,overvektig,høy eller lav(og alt imellom)...Selvtillit,jenter :)

Vær glad i kroppen deres

Skrevet

Jeg liker pupper! både store og små! spiller i grunnen ikke noe rolle bare de er der. Det er, som nevnt tidligere her, helheten på kvinnen som betyr noe. Jeg legger faktisk mere merke til vortene og farven enn størrelsen :-) men det er meg da....

Men jeg liker silikon pupper også. Jeg forstår godt at kvinner vil legge inn silikon for å fylle ut puppene. Spesielt de som har hatt naturlige pupper som bare er tomme skall etter ett par barnefødsler. det gjør noe med selvtiliten til endel kvinner.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

For guds skyld, ikke bruk silikon. Det er det værste jeg ser hos en jente. Fra og ha en flott liten fasong blir det som regel trill runde tupperware saker som er langt fra sexy. Se bare på jenter som ligger på stranda. Ellers kan jeg fortelle at størrelsen på pupper er mindre ordnet da helheten med indre skjønnhet teller langt mer.

Skrevet

Ikek noe lang popst fra meg, Men personlig foretrekekr jeg jenter med naturlige pupper. Pupper som er naturlige passer til jentas kroppsbyggning, og jeg synes da at det er mye finere, en f.eks ei tynn jente, med silikon som ser ut som en pinne med to badeballer på brystet.

Kjæresten min klager allti over at hun har små puppe, jeg skjønner ikke hvorfor. Hun er ganske lav, ville kallt henne "Petit". Og puppene hennes passer perfekt til hennes kroppe. Ville ikke hat puppene hennes på none annen måte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...