Max Motstand Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hva synes du er verst moralsk sett? Å lyve på seg seksuell omgang med kvinner, i form av å fremstille deg selv og dine intensjoner som noe annet enn virkeligheten, og på den måten tiltrekke deg en kvinnes oppmerksomhet på falske premisser? Eller en ren transaksjon hvor begge parter er inneforstått med betingelsene og hva det hele dreier seg om? En kamerat av meg har den bestemte oppfatning av at det moralsk sett er bedre å lyve, for å fremstille seg selv i et mer seksuelt attraktivt lys hos det mostsatte kjønn, framfor å betale for seksuelle tjenester. Han manipulerer kvinner bevisst med det ene formål å komme ned i buksa på dem. Han sier hva som helst dersom han tror det vil lede ham til det seksuelle målet. Og han mener at han er moralsk overlegen de menn som betaler for å oppnå det samme som ham. Hva synes du?
The Kitten Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Hva synes du er verst moralsk sett? Å lyve på seg seksuell omgang med kvinner, i form av å fremstille deg selv og dine intensjoner som noe annet enn virkeligheten, og på den måten tiltrekke deg en kvinnes oppmerksomhet på falske premisser? Eller en ren transaksjon hvor begge parter er inneforstått med betingelsene og hva det hele dreier seg om? En kamerat av meg har den bestemte oppfatning av at det moralsk sett er bedre å lyve, for å fremstille seg selv i et mer seksuelt attraktivt lys hos det mostsatte kjønn, framfor å betale for seksuelle tjenester. Han manipulerer kvinner bevisst med det ene formål å komme ned i buksa på dem. Han sier hva som helst dersom han tror det vil lede ham til det seksuelle målet. Og han mener at han er moralsk overlegen de menn som betaler for å oppnå det samme som ham. Hva synes du? Det er sjelden moralsk forsvarlig å lyge. På en annen side så synes jeg antall sexpartnere er en privatsak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå