Gunilla Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Noen i dette forumet kan sikkert bidra med litt informasjon om hvilke farger som er in til høsten? Trasker for tiden rundt på sommersalg , og synes det er fint å kunne tenke litt framover også! Er jeg helt på jordet hvis jeg har registrert syrinlilla og militærgrønn (begge har jo forresten vært en stund) flere farger?
Arwen Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Tror jeg har sett antydning til veldig knalle farger: gult oransje og rosa. Knall knall knall.. har ikke helt sansen jeg men.. ellers vil militærgrønn og brunt være "safe". Tror også "tåkefargene" vil holde seg litt til. Kan hende jeg er helt på jordet, tipper bare.
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Det er også en del oransje som ikke er så knall, mesten litt brun-oransje(jippi) og litt burgunderrødt (dobbeltjippi).
Gjest Janna Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 Striper og psykedeliske mønstre. Gjerne i rødt/rosa/gult.
myagi Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 Jeg tror det blir mye rolige jordfarger,men jeg tror også at våren og sommerens knalle farger vil holde seg litt til. Jeg vet det blir mye cord. Mye cord.
Musemor Skrevet 27. juli 2003 #8 Skrevet 27. juli 2003 Det er riktig at det kommer mye cord og tweed samt fløyel. Farger som kommer til høsten er svart, taupe (beige), khaki, lilla, rosa, elfenben, off-white og rødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå