ninuska_ Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Kan noen forklare hva jeg skal skrive inn i de forskjellige stedene på postordre? Jeg kommer inn, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal bestille.. altså, hvor jeg skal bestille hva. Akkurat nå kommer jeg meg ikke en gang inn på bestillingsskjema. På hovedsiden velger jeg tilbud på postordre, der helt til høyre.. men når jeg går inn der får jeg beskjed: VELKOMMEN! Du har nylig fått et Yves Rocher-tilbud i posten. Du kan også bestille fra dette tilbudet på internett ved å fylle i din KODE og ditt KUNDENUMMER her nedenfor. Nedenfor står det kun; "Din kampanjekode for spesialtilbud"; hvor jeg skal skrive inn en kode, men her er det ikke plass til å skrive kundenummeret nedenfor. Det er ikke en egen rute.. Ja.. hvilken kode er dette? :/ Jeg klarer ikke tyde det ut fra bildet med "her finner du koden din".. Blir gal. Får det aldri til ;p
Gjest Neha Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Kan noen forklare hva jeg skal skrive inn i de forskjellige stedene på postordre? Jeg kommer inn, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal bestille.. altså, hvor jeg skal bestille hva. Akkurat nå kommer jeg meg ikke en gang inn på bestillingsskjema. På hovedsiden velger jeg tilbud på postordre, der helt til høyre.. men når jeg går inn der får jeg beskjed: VELKOMMEN! Du har nylig fått et Yves Rocher-tilbud i posten. Du kan også bestille fra dette tilbudet på internett ved å fylle i din KODE og ditt KUNDENUMMER her nedenfor. Nedenfor står det kun; "Din kampanjekode for spesialtilbud"; hvor jeg skal skrive inn en kode, men her er det ikke plass til å skrive kundenummeret nedenfor. Det er ikke en egen rute.. Ja.. hvilken kode er dette? :/ Jeg klarer ikke tyde det ut fra bildet med "her finner du koden din".. Blir gal. Får det aldri til ;p Jeg vet ikke heller hva jeg skal skrive...sist jeg bestilte virket det.....men denne gangen går det ikke...hvilke er kampanjekoden?...kan noen hjelpe plizz
ninuska_ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Jeg vet ikke hvor man putter inn de forskjellige tilbudene.. :/ Har ikke lyst å gjøre feil.. men men.. jeg får vel aldri bestilt på den måten ;p Synd.. for jeg får jo alltid så mange tilbud i posten :/
Gjest Neha Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Når du har skrevet kampanjekoden og komt inn på siden.....så hjelper de deg.....det er ikke så vankleig...da står de tingene du kan få uten ekstra omkostninger.......og hvis du i tilleg skal bestille andre ting...så skriver du inn bstillingsnummer....det er ikke så vanskelig:P.....men mitt problem er at jeg ikke kommer inn på den siden...kampanje koden min virker ikke
ninuska_ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg kommer ikke inn på den siden heller.. Det står man skal kunne skrive inn kundenummer, men det ser ikke jeg noe felt til.. Men når man kommer inn står det kollone B, og C og diverse.. og jeg skjønner ikke hvor de forskjellige tilbudene skal skrives inn.. :/ Jeg hadde ikke spurt her om jeg syns det "ikke var så vanskelig". Endret 24. april 2009 av ninuska_
ninuska_ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2009 Nå fungerte det, og de hadde oppdatert siden så jeg forstod alt - Men det går ikke ann å velge annen betalingsmåte enn 3 mnd.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå