Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig tynt fint hår (er blond). Hva slags shampo og balsam anbefaler dere? Trenger å få litt volum på det, men synes ikke de produktene jeg har prøvd har gitt noe særlig resultat.

Tar i mot alle tips med stor takk. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fint, veldig glatt hår, som aldri vil det jeg vil :-?

Da jeg spurte i parfymeriet jeg er sommervikar i, mente hun jeg skulle prøve Björn Axèns volum shampo og balsam. Ellers finnes det vel mange volumshampoer, som jeg absolutt ikke har peiling på :ler:

Frisøren min sa forresten jeg skulle stå på hodet og føne håret :ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg liker Redkens Head Strong som styrker håret og gir volum, lukter godt gjør den også. Du finner den på www.lookfantastic.com. Jeg bruker også treatment sprayen og balsamen i samme serie og synes at håret kjennes mye bedre ut etter at jeg begynte å bruke dem.

Gjest Étoile
Skrevet

Føne håret opp ned med skum i, og så spraye litt hårspray på er også et supert triks, bare å ta hodet opp igjen, riste litt på håret og vips-volum hele kvelden... :D

Skrevet
Jeg liker Redkens Head Strong som styrker håret og gir volum' date=' lukter godt gjør den også. Du finner den på www.lookfantastic.com. Jeg bruker også treatment sprayen og balsamen i samme serie og synes at håret kjennes mye bedre ut etter at jeg begynte å bruke dem.[/quote']

det skal jeg prøve. takk for tipset :D

Skrevet

tror forresten ikke jeg orker å stå på hodet å føne håret.. :ler:

Gjest Étoile
Skrevet
tror forresten ikke jeg orker å stå på hodet å føne håret.. :ler:

:ler: trenger ikke stå på hodet, bare lene kroppen fremover slik at håret henger opp ned i forhold til vanlig... Prøv - det funker! Får alltid masse komplimenter for at jeg er så kul på håret når jeg har fønet håret sånn.

Skrevet

OK da, skal prøve en dag. Prøver å unngå å føne håret mitt for mye også jeg da. Er redd jeg sliter bort det lille jeg har til slutt.. :lol:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Slettet

Minnie

Skrevet
Slettet

Minnie

den shampoen har jeg ikke hørt om :ler::wink:

Gjest Étoile
Skrevet
OK da' date=' skal prøve en dag. Prøver å unngå å føne håret mitt for mye også jeg da. Er redd jeg sliter bort det lille jeg har til slutt.. :lol:[/quote']

Jeg har alltid beskyttende produkter i håret før føning, det finnes flere bra fra bla. Redken og Tigi.

Skrevet

OK, det viste jeg faktisk ikke. skal prøve å få tak i noe sånt også da (kan bli dyrt det her, men regner med det er verdt det..

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg bestiller produkter fra www.lookfantastic.com og synes egentlig ikke produktene er noe dyre i det hele tatt... I noen tilfeller er det halv pris der i forhold til hos frisøren, og de fleste produktene er veldig drøye i bruk.

Skrevet

Jeg har bestilt derfra før, tenkte jeg skulle gjøre det nå også. Er enige i at produktene ikke er dyre når man bestiller derfra, men alt føles når studentlommeboka må åpnes :wink:

Gjest Étoile
Skrevet

He he, vet hva du mener... Studielånet strekker seg ikke alltid så langt som man skulle ønske dessverre...

Men hvis det ikke haster med nye produkter så kan man jo ønske seg sånnt til jul og bursdag og sånn. Jeg har en lei tendens til å gå litt amok på slike ting når jeg får lyst på dem, ikke nødvendigvis når jeg har gått tom, så badet er jo stappfullt av alt mulig! (og kontoen tømmes sakte men sikkert... :oops:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...