-jenta fra havet Skrevet 23. april 2009 #1 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hvor finner man de superfinesøte tidslinjedingsene? Jeg vil ha jeg vil ha !! "så lenge til eksamen...!" Endret 23. april 2009 av -jenta fra havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. april 2009 #2 Del Skrevet 23. april 2009 Det heter ticker! Kvinneguiden har egne tickere (oppe til høyre på den grå menylinja) eller så kan du bare søke på ticker på nett, det finnes mange sider som har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jenta fra havet Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2009 Det heter ticker! Kvinneguiden har egne tickere (oppe til høyre på den grå menylinja) eller så kan du bare søke på ticker på nett, det finnes mange sider som har det Superthanxst da! Teste-teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. april 2009 #4 Del Skrevet 23. april 2009 Superthanxst da! Teste-teste Se der, ja! Om du ikke hadde fått det til, kunne du alltids skrevet "alt for kort tid til levering" (eh, jeg burde sitte og jobbe på min master nå, jeg... Kanskje jeg burde lage en sånn ticker jeg og) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jenta fra havet Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 23. april 2009 Se der, ja! Om du ikke hadde fått det til, kunne du alltids skrevet "alt for kort tid til levering" (eh, jeg burde sitte og jobbe på min master nå, jeg... Kanskje jeg burde lage en sånn ticker jeg og) Huff.. ja kunne virkelig skrevet at det er alt for kort tid... Hvordan skal det gå? Joda, det skal gå. Gjelder bare å skjerpe seg og være flink.. Ikke no internett, TV og andre rare avldeningsmanøvre.. Klarer jeg det så får jeg jo skrevet noe og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 27. april 2009 #6 Del Skrevet 27. april 2009 Test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 27. april 2009 #7 Del Skrevet 27. april 2009 Test.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flor Skrevet 1. mai 2009 #8 Del Skrevet 1. mai 2009 prøver selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 1. mai 2009 #9 Del Skrevet 1. mai 2009 abonnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå