Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Idag var jeg veldig nære. Det som stoppet meg var tanken på at foreldrene mine skulle miste enda et barn pluss at ungene mine ikke har noen andre som kan ta vare på dem. Men jeg vet ikke hvor lenge det holder. Livet er jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Det er så trist å lese sånt,ingen burde være alene med sånne følelser. Kunne du snakke med noen om det?Eller bare her,jeg vet at det er mange her som gidder å høre på en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Kjære deg, dette var trist å høre! Dette er ting som er vanskelig å hjelpe med her inne. Vi har også et punkt i våre regler som forbyr slike tråder her. Nettopp fordi temaet er så følsomt. Det beste vi kan gjøre for deg er å be deg kikke litt på denne linken: www.mentalhelse.no ..og lukke tråden. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg