Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Del Skrevet 18. april 2002 Har nettopp bestemt oss for å legge p-pillene langt vekk og sette i gang prøvinga. Egentlig ville jeg vente til jeg var ferdig med det påbegynte p-pillebrettet, men da jeg glemte pillen en dag, så bestemte jeg meg for at "ok, sett i gang!". Hadde da kun brukt det nye brettet i to dager. Nå i dag, fire dager etter, har jeg fått noe som minner om mensen. Synes jo at det er litt merkelig da jeg hadde mensen i forrige uke. Spørsmålet er derfor: Er dette normalt??? (Vi har ennå ikke begynt prøvinga.) ps. skal øyeblikk logge meg inn med brukernavn og hele pakka! Hilsen Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg pleier å få bøldneninger om jeg glemmer å ta den en dag så jeg vill mene at det er normalt.... Hvist det ikke gir seg innen et par dager ville jeg ha godt til legen for blødning fra unnderlivet er sommregel et sykdomstegn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Når jeg sluttet med p-piller forrige gang, sluttet jeg midt i et brett. Da gikk det ikke lenge før jeg fikk mensen, selv om det bare var 1-2 uker siden sist gang jeg hadde hatt mensen. Så jeg regnet med at det var pga at jeg hadde sluttet midt i brettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 Det er helt normalt å få en blødning noen dager etter at man slutter på p-pillen. Selv sluttet jeg etter 7 dager på brettet, og fikk blødning etter 4 dager. Kaller det blødning fordi det ikke er det samme som mensen - mensen får man etter terminologisk forstand bare dersom man har hatt en eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 19. april 2002 #5 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg spiste også p-piller 2 dager, og sluttet. Mens etter 3 dager. Nå får du bare nyte og kjenne at kroppen våkner til liv, samtidig med naturen! HUSK! Folsyre12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #6 Del Skrevet 19. april 2002 Tusen hjertelig for så greie og raske svar! Føler at jeg har havnet på ei side med masse engler:-) Ser ut til at "mensen" har roet seg. Ringte også til legen i dag og hun sa at det var helt normalt. Men igjen: masse masse tusen takk!! Hilsen Meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 19. april 2002 #7 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg sluttet når jeg var ferdig med brettet og har ikke hatt noen blødninger i det hele tatt. Det er nå snart to uker siden jeg sluttet. Tror dette er ganske individuelt egentlig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå