Gjest Gjest_Cornelia_* Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 http://www.seher.no/811516/tone-damli-aabe...-med-blanke-ark Dette er ikke noen kritikk av frøken Aaberge, hun er søt og flink hun. Men jeg blir rett og slett litt overrasket over "artister" som stiller opp på hva det nå måtte være - for å klage etterpå over at "fokuset blir dratt bort fra musikken", "jeg er så lei mediekjøret", "jeg har så lyst til å være anonym så jeg kan konsentrere meg om musikken" osv, osv :klø:
MarianneE Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Dt er litt spesielt det der. Men når musikken ikke er nok for at de skal få oppmerksomhet må de finne på noe annet....
Gjest milkyway Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg har mange ganger vært døden nær når hennes "butterflies" maser på radio norge på jobben, så det er en bra move fra hennes side å heller konsentrere seg på musikken; det har hun ikke gjort mye av før >:--(
MarianneE Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Igrunn er jeg ganske lei "jeg-er-så-søt-og-pen-og-kan-kle-meg-utfordrende-men-pent-også-kan-jeg-synge-pene-enkle- popsanger-mens-jeg-smiler-og-ser-snill-ut" artister. Spør du meg, sklir den godeste frøken Aaberge rett inn i den kategorien der
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg lo godt den dagen jeg satt hjemme og las i avisen at Tone Damli Aaberge ville ha fokus bort fra utseende hennes. Samtidig gikk reklamen for den nye CD'en hennes som stort sett viste Tone som skiftet klær! 1
trulta_ Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg lo godt den dagen jeg satt hjemme og las i avisen at Tone Damli Aaberge ville ha fokus bort fra utseende hennes. Samtidig gikk reklamen for den nye CD'en hennes som stort sett viste Tone som skiftet klær! Godt sagt! Jeg liker Tone, syns hun har noen ok sanger og er ei pen jente.
Gjest Christabelle Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Igrunn er jeg ganske lei "jeg-er-så-søt-og-pen-og-kan-kle-meg-utfordrende-men-pent-også-kan-jeg-synge-pene-enkle- popsanger-mens-jeg-smiler-og-ser-snill-ut" artister. Spør du meg, sklir den godeste frøken Aaberge rett inn i den kategorien der Word.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå