Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå river irritasjonen meg hardt i huet - etter å ha fått siste versjon av iTunes på min bærbare så har jeg den senere tid ved avspilling stadig vekk fått melding om at jeg IKKE kan spille av enkelte låter og album fordi min pc ikke er autorisert. Når jeg så legger inn mitt passord så får jeg melding om at pc allerede er autorisert.

ANYONE???

Jepp, jeg betaler for musikken jeg laster ned... Da får jeg i allefall rene filer av god kvalitet! Men søkke, den autoriseringsmeldingen får det til å gå ei kule varmt innimellom når jeg tross alt har betalt en hel tier får ei låt...

:kgbaby:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mama_Nerd
Skrevet
Nå river irritasjonen meg hardt i huet - etter å ha fått siste versjon av iTunes på min bærbare så har jeg den senere tid ved avspilling stadig vekk fått melding om at jeg IKKE kan spille av enkelte låter og album fordi min pc ikke er autorisert. Når jeg så legger inn mitt passord så får jeg melding om at pc allerede er autorisert.

ANYONE???

Jepp, jeg betaler for musikken jeg laster ned... Da får jeg i allefall rene filer av god kvalitet! Men søkke, den autoriseringsmeldingen får det til å gå ei kule varmt innimellom når jeg tross alt har betalt en hel tier får ei låt...

:kgbaby:

Du.. Sikker på at du er logget inn som autorisert, dette har noen jeg kjenner hatt problemer med. Prøv å logg inn eller ut. Itunes er også. unnskyld meg, men helt j***** dårlige på det. Før kunne Itunes gjøre dette manuelt sånn at du måtte kjøpe sangene igjen. Dette har de endret på. Sjekk innloggingen ;)

Skrevet

Jepp, prøvde det faktisk FØR jeg leste ditt tips og jeg håper det funker. Fikk ikke blåst gjennom spillelista for å sjekke men ett album jeg har slitt med (den eminente utgivelsen til Raphael Saadiq :) ....) som jeg har fått samme melding om og om igjen....skal testes så fort min dag med lønnet arbeid er over!

Men takker og bukker for hjelp, det er slettes ikke ulogisk det du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...