Gå til innhold

Hvor flink er DU til å gi DIN kjære god selvtillit!

Anbefalte innlegg

Gjest Complex
Skrevet

Ble altså litt inspirert om vi her inne også er flinke til å gi vår kjære bedre selvtillit. Vi vet jo klart ikke om det fungerer, men gjør vi noe som kan tenke seg at øker selvtilliten for vedkommende :)

- Jeg gir alltid kompliment når han har kledd seg litt ekstra pen

- Kompliment om hvor flink og snill han er når han lager mat til meg!

- Hvor godt han lukter (Ikke at han lukter ille noen ganger, men når han er rett ut av dusjen, og har brukt parfymen han fikk til meg, i may add, lukter han så sykt godt at jeg dåner!

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet

Prøver så godt jeg kan å si ting jeg syntes er bra :)

- Forteller at jeg er stolt av han pga jobben osv ( er virkelig kjempestolt! )

- Sier han ser fin om han har voks i håret ( ellers også egentlig )

- ELSKER maten han lager til meg, og prøver å si det så ofte jeg kan :)

- Takker for deilig sex ( uansett hvor rart det høres ut.. xD )

- Syntes han har kjempedigg kropp, og sier det ganske ofte :)

Skrevet (endret)

Jeg prøver også så godt jeg kan å fortelle ham at jeg setter pris på ham, men jeg må dessverre innrømme at jeg kanskje ikke er like flink som han er med meg. Det fordi han føler at det er hans feil når jeg ikke føler meg bra og ikke er helt på topp, grunnet diverse problemer vi har hatt.

Men prøver selvfølgelig så godt jeg kan, og er veldig nøye på å fortelle ham hvor fin og deilig han er (for det er han! :sikle:), hvor god han er med meg og hvor glad jeg er for at jeg har han! Åh, så forelska :rødme:

Endret av Tonerose
Skrevet

Jeg husker jeg så på et talkshow en gang, tror det var Oprah, om utroskap. Det var samlet noen utro ektemenn og det ble pratet om hvorfor de holdt på med elskerinnen når de egentlig ikke var interessert i å gå ut av forholdet de var i.

Svaret var ganske entydig fra alle mennene: "She(altså elskerinnen) adored me!" Etter det har jeg vært ganske bevisst på at jeg ikke bare skal tenke pene ting om mannen min men også være flink til å si dem. Har gjennom årene latt ham få vite hvor sexy jeg synes han er og hvor utrolig deilig elsker, hvor mye jeg setter pris på de tingene han bidrar med hjemme, hvor flink pappa han er, hvor kjekk han er, hvor glad jeg er for at jeg har ham i livet mitt, hvor gøy jeg synes det er å gjøre ting sammen med ham og så videre. Og selvfølgelig at jeg elsker ham.

Likevel bedro han meg jevnlig i 4 år. Tror og håper han er et unntak. Menn som blir så satt pris på hjemme, er ikke utro. (Om de ikke blir forelsket i en annen da, men det er på en måte en litt annen sak.)

Gjest Complex
Skrevet
Jeg husker jeg så på et talkshow en gang, tror det var Oprah, om utroskap. Det var samlet noen utro ektemenn og det ble pratet om hvorfor de holdt på med elskerinnen når de egentlig ikke var interessert i å gå ut av forholdet de var i.

Svaret var ganske entydig fra alle mennene: "She(altså elskerinnen) adored me!"

Dette programmet så jeg også, og tror faktiskd et stemmer veldig bra, klart med unntak.

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg gir ham komplimenter hele tiden, og jeg mener hvert eneste ett. Men jeg tror det har blitt for mye, virker ikke som om han setter pris på dem lengre så jeg får holde litt tilbake.

Han har fått mye bedre selvtillit etter vi ble sammen, og det synes på godt og vondt. Blitt litt mer arrogant kanskje, og jeg føler jeg maser hver gang jeg sier noe pent til ham.

Så her blir det drastisk redusering gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...