Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Begynte på dette serumet for snart over 4 uker siden... jeg merker ingen forandring på min kvisete hud Er det normalt at det skal ta så lang tid før jeg ser resultat?
Gjest Gjest_Millie_* Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Hva slags andre produkter bruker du? Cleanser fra samme merke, og fuktighetskrem.. Og mineralsminke fra EM
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Hva slags type fuktighetskrem bruker du? Og bruker du noen andre produkter? Maske, peeling e.l. Det må være noe du mangler. Vær også obs på at MD-rensen ikke fjerner sminke ordentlig. Jeg synes ikke den funker til å rense huden på kvelden, så bruker heller annen rens og toner da og heller MD-rens på morgenen.
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Hva slags type fuktighetskrem bruker du? Og bruker du noen andre produkter? Maske, peeling e.l. Det må være noe du mangler. Vær også obs på at MD-rensen ikke fjerner sminke ordentlig. Jeg synes ikke den funker til å rense huden på kvelden, så bruker heller annen rens og toner da og heller MD-rens på morgenen. Det funker fortsatt ikke! Merker INGEN forskjell Jeg bruker MD cleanser, som jeg syns er PY dårlig, nettopp for den ikke fjerner sminke. Men jeg bruker den, og tar det som trengs bort med en våt klut. Men uansett.. jeg burde da merke litt forskjell? Har noen andre tips til noe som faktisk funker mot urenheter og store porer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå