Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, leser denne serien nå. Er på bok 4, "Untamed" :) Elsker denne serien!

Skrevet

Jepp, leste denne serien i ferien.

Syns kanskje de var litt "enkele"... Men leste ut hele serien på en uke så de var ganske spennede! :tommelopp:

Skrevet

Hvor får du kjøpt de bøkene? Ark/Narvesen...?

Hørtes ut som noe i min gate :)

Gjest Trinemor83
Skrevet

Arya: De selger dem på Ark bokhandel og de kan også kjøpes på Outland. (jernbanetorget og på Paleet i Oslo)

Skrevet

Jeg elsker dem og venter på neste. Det er visst skrevet en kontrakt på 13 stk til sammen...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm, jeg er vel en god tredjedel inn i første boka, og så langt fenger den ikke akkurat... Tror jeg er for gammel for denne serien, ungdomsskoleintrigene blir liksom litt... Gjesp. Fryktelig uintelligent språk.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har lest første boka, og jeg må si at jeg ikke ble spesielt inspirert til å fortsette og lese resten av serien. Da likte jeg twilight-serien mye bedre.

Språket er kjedelig, og historien fenget meg i liten grad, i tillegg følte jeg at jeg ikke syntes karakterene var spesielt troverdige eller engasjerende.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg elsker denne, og venter på siste på iTunes nå i lydbokformat... :blomst:

• 1 måned senere...
Skrevet

nå har jeg hørt på alle som er kommet ut,

og herre gud, de er så fengende.

:hakeslepp::haar::danser::hoppe: Jeg digger denne sjangeren jeg oxo, men det er noe med tankegangen og alt rundt som gjør det så intimt. Kjennes ut som man får lære mye fra innsiden, og det er fryktelig spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...