Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #41 Del Skrevet 27. april 2009 ok, damer. Oppdatering: fikk mail idag tidlig. ett "?". et spørsmålstegn! et liten gutt; jeg gidder ikke. Helt utrolig. Bra du ikke sendte han melding da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flat Skrevet 27. april 2009 #42 Del Skrevet 27. april 2009 ok, damer. Oppdatering: fikk mail idag tidlig. ett "?". et spørsmålstegn! et liten gutt; jeg gidder ikke. Han er interessert og har ventet på at du skulle ta kontakt. Utrolig! Det stemmer jo også med ditt inntrykk av date'en, at du var den mest trygge osv. Jeg synes du skal skrive en kort og hyggelig mail tilbake som svar på spørsmålstegnet og se hva han svarer. Han er nok litt interessert i deg. Sånne ting sender man ikke hvis man ikke har sittet og ventet på kontakt og begynner å bli desperat inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 27. april 2009 #43 Del Skrevet 27. april 2009 Sånne ting sender man ikke hvis man ikke har sittet og ventet på kontakt og begynner å bli desperat inni. Enig. Send i alle fall noe tilbake (du har jo nå kjent på den kjipe stillheten selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 27. april 2009 #44 Del Skrevet 27. april 2009 Han er interessert og har ventet på at du skulle ta kontakt. Utrolig! Det stemmer jo også med ditt inntrykk av date'en, at du var den mest trygge osv. Jeg synes du skal skrive en kort og hyggelig mail tilbake som svar på spørsmålstegnet og se hva han svarer. Han er nok litt interessert i deg. Sånne ting sender man ikke hvis man ikke har sittet og ventet på kontakt og begynner å bli desperat inni. Enig med Flat... han er tydeligvis bare litt sjenert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. april 2009 #45 Del Skrevet 27. april 2009 Det vare lukter sånn 14is av hele greien, og jeg må si at ventingen har ødelagt alt for meg. er bare irritert på ham nå, vil heller treffe den andre fyren. og hallo, vet dere hva jeg gjorde igår? selv om date nr. 2 var i boks, så følte jeg meg fremdeles ganske bedrittent i går pga nr. 1 og sendte sms til en tidligere KK som jeg ikke har sett på et halvt år! så nå har vi jeg en avtale med ham også. (må kanskje tenke en gang til angående det der...) desperat og trenger bekreftelse, ikke sant? disse "spillene" kan virkelig ødelegge selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 27. april 2009 #46 Del Skrevet 27. april 2009 De to gangene jeg fjernet min profil på sukker var grunnen at jeg hadde funnet meg dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 27. april 2009 #47 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ville svart følgende på mailen: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. april 2009 #48 Del Skrevet 27. april 2009 Det vare lukter sånn 14is av hele greien, og jeg må si at ventingen har ødelagt alt for meg. er bare irritert på ham nå, vil heller treffe den andre fyren. og hallo, vet dere hva jeg gjorde igår? selv om date nr. 2 var i boks, så følte jeg meg fremdeles ganske bedrittent i går pga nr. 1 og sendte sms til en tidligere KK som jeg ikke har sett på et halvt år! så nå har vi jeg en avtale med ham også. (må kanskje tenke en gang til angående det der...) desperat og trenger bekreftelse, ikke sant? disse "spillene" kan virkelig ødelegge selvtilliten. Ja, på seg selv kjenner man andre. Hele oppførselen din lukter fjortis. Og jeg lurer fortsatt hvorfor i alle dager mannen er den som skal ta kontakten etter en date? Og når han stakkar tydeligvis sjenerte fyren tar kontakt så er farsken ikke det bra nok heller! Hadde jeg vært mann, hadde jeg vært homo. For makan til styr det er med kvinnfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 27. april 2009 #49 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, på seg selv kjenner man andre. Hele oppførselen din lukter fjortis. Og jeg lurer fortsatt hvorfor i alle dager mannen er den som skal ta kontakten etter en date? Og når han stakkar tydeligvis sjenerte fyren tar kontakt så er farsken ikke det bra nok heller! Hadde jeg vært mann, hadde jeg vært homo. For makan til styr det er med kvinnfolk! Må si meg enig. Damned if you do, damned if youy don't. Og du virker jo ikke særlig seriøs i fremgangsmåten din du heller. Nå synes jeg i stor grad du bruker andre som underholdning og bekreftelse for egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #50 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, på seg selv kjenner man andre. Hele oppførselen din lukter fjortis. Og jeg lurer fortsatt hvorfor i alle dager mannen er den som skal ta kontakten etter en date? Og når han stakkar tydeligvis sjenerte fyren tar kontakt så er farsken ikke det bra nok heller! Hadde jeg vært mann, hadde jeg vært homo. For makan til styr det er med kvinnfolk! Jeg liker menn med maskuline egenskaper. Det er maskulint å gå etter det man vil ha. Når en mann ikke gjør det virker det pinglete. Ikke attraktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. april 2009 #51 Del Skrevet 27. april 2009 min "fremgangsmåte"? jeg har jo ikke gjort noe. det er kun dere på KG som vet hva som foregått oppi hodet på meg. og jeg vet ikke hvor gammel du er, men en 28 år gammel mann som ikke tør er ikke kult. man må se alt i kontekst av alder, initielle intensjoner. han ba meg på 1. date, skrev nesten hver dag med meg før dette, for så å oppføre seg slik...det er turnoff. (han er veldig kjekk, jenter, så ikke noe galt der ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #52 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, det er veldig merkelig oppførsel av han. Skjønner deg godt. Han er mann, det var han som avsluttet daten. Han slettet profilen sin etter daten, og lot ikke høre fra seg før dette spørsmålstegnet. Jeg må le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 27. april 2009 #53 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, det er veldig merkelig oppførsel av han. Skjønner deg godt. Han er mann, det var han som avsluttet daten. Han slettet profilen sin etter daten, og lot ikke høre fra seg før dette spørsmålstegnet. Jeg må le. Haha. Han oppfører seg jo bare som ganske mange kvinner ville gjort! Og jeg synes ikke TS skal snakke så mye om det kjipe med game'ing (noe jeg forøvrig ikke tror er denne guttens intensjon). Er det ikke TS som game'er når hun sitter ved telefonen og lurer, for så å gi den stakkars fyren opp når han først gir lyd fra seg (et spørsmålstegn, fordi han åpenbart savner noen ord fra henne)? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #54 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, på seg selv kjenner man andre. Hele oppførselen din lukter fjortis. Og jeg lurer fortsatt hvorfor i alle dager mannen er den som skal ta kontakten etter en date? Og når han stakkar tydeligvis sjenerte fyren tar kontakt så er farsken ikke det bra nok heller! Hadde jeg vært mann, hadde jeg vært homo. For makan til styr det er med kvinnfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. april 2009 #55 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ler og ler. I tillegg til at jeg føler meg ganske enkel. Det er null problem for meg å ta kontakt etter en date dersom jeg liker mannen. Dersom jeg ikke liker ham, lar jeg vær, men dersom han tar kontakt da, så sier jeg fra at jeg ikke vil møte ham flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #56 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg ler og ler. I tillegg til at jeg føler meg ganske enkel. Det er null problem for meg å ta kontakt etter en date dersom jeg liker mannen. Dersom jeg ikke liker ham, lar jeg vær, men dersom han tar kontakt da, så sier jeg fra at jeg ikke vil møte ham flere ganger. da får du fortsette med å føle deg enkel. og du syns sikkert at det er like enkelt når du liker en mann og han ikke liker deg tilbake og ikke vil treffe deg igjen. det er sånt som alle liker og det er jo så enkelt og lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. april 2009 #57 Del Skrevet 27. april 2009 da får du fortsette med å føle deg enkel. og du syns sikkert at det er like enkelt når du liker en mann og han ikke liker deg tilbake og ikke vil treffe deg igjen. det er sånt som alle liker og det er jo så enkelt og lett Jeg hadde tenkt at det var helt fair at noen ikke likte meg tilbake, ja. Eller ikke ville treffe meg igjen etter første daten. Hvorfor skulle jeg ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. april 2009 #58 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde tenkt at det var helt fair at noen ikke likte meg tilbake, ja. Eller ikke ville treffe meg igjen etter første daten. Hvorfor skulle jeg ikke det? Så enig så enig, Hildis... Hvor mye vet man forøvrig etter en date? Jeg vet om det er totalt mis-match, ellers vet jeg ganske lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. april 2009 #59 Del Skrevet 28. april 2009 Så enig så enig, Hildis... Hvor mye vet man forøvrig etter en date? Jeg vet om det er totalt mis-match, ellers vet jeg ganske lite... Mhm. På min forrige firstdate sa det i grunnen bare pang. Nå skal det sies at det er første gangen det har skjedd, da. Det bare fortsetter å smelle og jeg vil egentlig at noen skal roe ned dtte hersens fyrverkeriet, sånn at jeg får konset på eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. april 2009 #60 Del Skrevet 29. april 2009 Dette har jeg ikke sett før! Så utrolig spennende! Gratulerer og lykke til med eksamen og alt mulig. Spesielt Alt og Mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå