Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hei. Min kommende mann skal ha svart dress. Der vi kjøpte dressen kunne de ikke skaffe vest til dressen. Derfor lurte jeg på om dere har sett noe på nettet? Vil gjerne ha sånn sett med vest og kravat ( hvis det var det det het) (slips)
girly28 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Hei. Min kommende mann skal ha svart dress. Der vi kjøpte dressen kunne de ikke skaffe vest til dressen. Derfor lurte jeg på om dere har sett noe på nettet? Vil gjerne ha sånn sett med vest og kravat ( hvis det var det det het) (slips) Hei! Har du søkt på ebay? Jeg kjøpt vest til min man der. og den satt perfekt på han Og kjempefin var den og
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Hvis du bor i Oslo kan du kikke innom House of Singels. Forloveden min kjøpte sin dress der, og det ble 3600 kr totalt for dress, skjorte, vest og kravat, så jeg tror pris på vest og kravat der var veldig overkommelig. Alt satt som et skudd og det så veldig fint ut. Han fikk også beskjed at om det trengtes justeringer på dress/skjorte var det bare å komme tilbake så skulle de fikse det uten ekstra kostnad, så servicen kan vi ikke klage på.
**tiilii** Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 (endret) Ebay! Jeg kjøpte creme brokadevest til min tilkommende der, til under 200! Endret 24. april 2009 av **tiilii**
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Ebay! Jeg kjøpte creme brijadevest til min tilkommende der, til under 200! Heisan ,vi var å så på vest til min kommende mann på gunnar reee,med kravat og vest kom det seg på ca 1500 kr ,de skulle gjøre justeringer hvis det var behov for det...
**tiilii** Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Ja, har kikket i butikker vi også, får ingenting under minimum tusen lappen. Derfor er ebay så genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå