Poizki Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hei! Tenkte dette var rette forumet for å få et godt svar.. Saken er altså den at jeg tok min siste p pille tirsdag 31.03. Fikk mensen torsdag 02.04 og var ferdig tirsdag 07.04 Og det store spm er nå, når kan jeg teste? Jeg har ingen planer om å bli en testetøs, så planen er å bare ta en test - så det er bedre å ta den to dager på etterskudd, istedenfor å begynne å teste nå allerede. Spennende saker - og litt skummelt
^^Sunny^^ Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Det spørs jo litt hvor lang syklus du pleier å ha da.. Hvis du har gått en stund på p- piller så kan det gå en stund før syklusen blir normal igjen også.. Men dersom du har 28 dagers syklus så blir ikm den 29 april. Lykke til
Poizki Skrevet 23. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2009 (endret) Hei! takk takk for svar! Det er det som er.. Det siste halvåret har jeg hatt sykluser på bare 21 - 24 dager Når jeg har tatt 2/3 av pillebrettet har kroppen "krevd" å få mensen - med ondt i puppene og ondt i ryggen..Det har gitt seg med engang jeg har fått mensen..SÅ jeg er egentlig veldig usikker på det her jeg, så jeg skal la kroppen få litt tid til å stabilisere seg før jeg får prøverpanikk Endret 23. april 2009 av Poizki
^^Sunny^^ Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Hei! takk takk for svar! Det er det som er.. Det siste halvåret har jeg hatt sykluser på bare 21 - 24 dager Når jeg har tatt 2/3 av pillebrettet har kroppen "krevd" å få mensen - med ondt i puppene og ondt i ryggen..Det har gitt seg med engang jeg har fått mensen..SÅ jeg er egentlig veldig usikker på det her jeg, så jeg skal la kroppen få litt tid til å stabilisere seg før jeg får prøverpanikk Snodig :klø: Men syklusen kommer nok tilbake til der den var før du begynte med p-piller, selv om det kan ta litt tid.. Håper dere slipper å vente så lenge før det klaffer Spennende !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå