Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte dette var rette forumet for å få et godt svar..

Saken er altså den at jeg tok min siste p pille tirsdag 31.03.

Fikk mensen torsdag 02.04 og var ferdig tirsdag 07.04

Og det store spm er nå, når kan jeg teste? Jeg har ingen planer om å bli en testetøs, så planen er å bare ta en test - så det er bedre å ta den to dager på etterskudd, istedenfor å begynne å teste nå allerede.

Spennende saker - og litt skummelt :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo litt hvor lang syklus du pleier å ha da.. Hvis du har gått en stund på p- piller så kan det gå en stund før syklusen blir normal igjen også.. Men dersom du har 28 dagers syklus så blir ikm den 29 april.

Lykke til :)

Skrevet (endret)

Hei!

takk takk for svar!

Det er det som er..

Det siste halvåret har jeg hatt sykluser på bare 21 - 24 dager

Når jeg har tatt 2/3 av pillebrettet har kroppen "krevd" å få mensen - med ondt i puppene og ondt i ryggen..Det har gitt seg med engang jeg har fått mensen..SÅ jeg er egentlig veldig usikker på det her jeg, så jeg skal la kroppen få litt tid til å stabilisere seg før jeg får prøverpanikk :fnise:

Endret av Poizki
Skrevet
Hei!

takk takk for svar!

Det er det som er..

Det siste halvåret har jeg hatt sykluser på bare 21 - 24 dager

Når jeg har tatt 2/3 av pillebrettet har kroppen "krevd" å få mensen - med ondt i puppene og ondt i ryggen..Det har gitt seg med engang jeg har fått mensen..SÅ jeg er egentlig veldig usikker på det her jeg, så jeg skal la kroppen få litt tid til å stabilisere seg før jeg får prøverpanikk :fnise:

Snodig :klø:

Men syklusen kommer nok tilbake til der den var før du begynte med p-piller, selv om det kan ta litt tid..

Håper dere slipper å vente så lenge før det klaffer :) Spennende !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...