Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire
Skrevet

Husker jeg så en serie på tv 2 da jeg gikk på ungdomskolen. Det var i 1993 eller noe der en plass. Den gangen syns jeg den var veldig bra den serien :) Noen som husker den ? Lurer på om TV 2 kunne sendt den igjen jeg. Det var en gjeng ungdommer som spilte i et band. Hun ene het Daisy tror jeg det er hun som også spiller hovedrollen i SKRIK filmene og i en annen serie om en ungeflokk som må bo sammen da de mister foreldrene sine i en ulykke. Helt hjernteppe jeg, kommer ikke på serien..Der heter hun Julia. Og ei annen het Mary som var katolikk.. Er så lenge siden jeg så den serien hehe.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Party of five heter vel den serien hun spilte i?

Den andre sterien husker jeg desverre ikke.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hun heter Neve Campbell.

bilder fra serien Catwalk

"CATWALK (TV Series)

(1992-1993) * * * * Lisa Butler ("Sierra"), Neve Campbell ("Daisy"), Christopher Lee Clements ("Atlas Robinson"), Keram Malicki-Sanchez ("Johnny Camden"), Paul Popowich ("Jessie Carlson"), Kelli Taylor ("Mary Owens") with Joel Wyner ("Billy K.") and Jackie Richardson, Johnie Chase, Brenda Bazinet, Victor Ertmanis, others.....Drama about a group of young adults in a struggling pop band, Catwalk, with Malicki-Sanchez as the music-focused leader/guitarist; Butler as the egocentric singer; Campbell as the good-hearted keyboardist; Clements as the muscular tough guy turned rapper with a heart-of-gold; Popowich as the drummer who'd turned his back on his wealthy family; Taylor as the bassist who worked in her father's garage; Wyner as the bar owner and gangster who reforms and becomes their manager. Richardson and co. had recurring roles as parents.

Largely overlooked gem of a TV series mixed urban grittiness with solid drama and quirky, intelligent humour all presented with a really laid-back ambience. An effective, human series with characters -- thanks to the extremely engaging and personable cast -- who you cared about. Set, more-or-less, in the United States, and, ironically, ceased production because the Americans lost interest...though, supposedly, a second season was filmed (with some cast changes) but to my knowledge it has yet to air in Canada. Despite being on the "Youth" network, this was a decidedly adult series. Interestingly, Taylor's character was supposed to be the product of mixed parentage (Chase is black, Bazinet white), which may well be one of the few times a (grown up) character in a weekly series has been the product of such a liason; TV has depicted interracial relationships, but, bizarre as it may seem, the result of such a relationship still seemed to be a taboo for the longest time (another Canadian series, 9B , is another series that comes to mind). Created by Alan Levy. Original songs composed by Orin Isaacs and Rupert Gayle. 24 hour long episodes on YTV."

Minnie

Gjest Mzfire
Skrevet

Stemmer det var Party of five ja. Tenkte på ett eller annet med five ja. Nå fikk jeg det ut av hodet :) Synd du ikke husker den serien. Jeg var den tv-slaven i en periode :D

Skrevet

Husker både Catwalk og Party of five jeg, selv om jeg ikke tror jeg så alle episodene av Catwalk. Likte begge seriene veldig godt, selv om Party of Five til tider var litt vel tragisk synes jeg. Alt gikk så galt hele tiden likssom...

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...