Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har i dag testet positiv med qr tester men negativ med cb digital på samme urin. :sjenert: Hva skjer?? Noen som kan hjelpe meg?

Har testet før positivt med qr uten å ha vært gravid, men da tror jeg ikke det var rosafarge på den. :sjenert:

håper på mange svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vel ikke noen svar på spm ditt, men huff så frustrerende dette høres ut! kan liksom ikke slippe jubelen løs..enda..

Mulig det er litt tidlig for meg, men hva er qr tester? billig strimmel? har dessverre sett skyggestrek på strimmel selv, spesielt én gang var den sinnsykt sterk. ikke noe gøy å bli lurt slik! er IKM idag eller? kanskje CB digital er mindre følsom enn den andre testen? hm, dette blir kun spekulering fra min side..

håper dette er riktig og at du er :gravid:!

lykke til!! :tommelopp:

Skrevet
jeg har vel ikke noen svar på spm ditt, men huff så frustrerende dette høres ut! kan liksom ikke slippe jubelen løs..enda..

Mulig det er litt tidlig for meg, men hva er qr tester? billig strimmel? har dessverre sett skyggestrek på strimmel selv, spesielt én gang var den sinnsykt sterk. ikke noe gøy å bli lurt slik! er IKM idag eller? kanskje CB digital er mindre følsom enn den andre testen? hm, dette blir kun spekulering fra min side..

håper dette er riktig og at du er :gravid:!

lykke til!! :tommelopp:

Hei :)

qr er ern graviditetstest som heter quick respons;) Har vært prøvere på å bli gravid med nr 3 siden september ;) Har hatt regelmessig mens siden sept stort sett har kunne gådd ca en uke over men. Nå har jeg ikke hatt mensen siden 14 feb...mener på jeg hadde positiv el test 26 mars...men har bare fått neg g.tester. Kanskje den ikke er like følsom ja- vi håper det;) :skratte:

Har kjøpt qr før også å da fikk jeg også svak strek men tror ikke det var litt rosafarge på den...husker ikke helt. De var selvfølgelig fri for de vanlige cb testene...typisk :kjefte:

Hvor er du i syklusen da?

:klemmer:

Skrevet

ah, da skjønner jeg. så rart at du plutselig har "mistet" mensen da, spesielt siden den har vært regelmessig! du får gi det ett par dager og teste igjen da (haha, sier jeg, testetøsa selv). den bør gi deg ett positivt resultat da (om du faktisk er gravid).

haha, hvor er jeg i syklusen? nei, si det du! jeg har vært prøver like lenge som deg (september) og sliter med ustabil syklus. den har jo egentlig vært "stabil" de siste 3PP, på ca. 40-44 dager, men fortsatt altfor lange. denne PP har vært helt på viddene, jeg har testet positivt på EL tester 3ganger, først på dag 13, så dag 26 (positiv fem dager på rad), og sist dag 35. går utifra at lutealfasen startet dag 31, så jeg har snart IKM (mand 27). har null forventninger til denne PP, så forbereder meg på ny runde!

nå skal jeg til GU imorgen, så kanskje jeg kan få litt hjelp med denne duste syklusen!

lykke til med testing da, du får komme med oppdatering! :)

Skrevet
ah, da skjønner jeg. så rart at du plutselig har "mistet" mensen da, spesielt siden den har vært regelmessig! du får gi det ett par dager og teste igjen da (haha, sier jeg, testetøsa selv). den bør gi deg ett positivt resultat da (om du faktisk er gravid).

haha, hvor er jeg i syklusen? nei, si det du! jeg har vært prøver like lenge som deg (september) og sliter med ustabil syklus. den har jo egentlig vært "stabil" de siste 3PP, på ca. 40-44 dager, men fortsatt altfor lange. denne PP har vært helt på viddene, jeg har testet positivt på EL tester 3ganger, først på dag 13, så dag 26 (positiv fem dager på rad), og sist dag 35. går utifra at lutealfasen startet dag 31, så jeg har snart IKM (mand 27). har null forventninger til denne PP, så forbereder meg på ny runde!

nå skal jeg til GU imorgen, så kanskje jeg kan få litt hjelp med denne duste syklusen!

lykke til med testing da, du får komme med oppdatering! :)

Jeg har slitt litt med psyken i det siste så kanskje det kan være en medvirkende årsak :sjenert: Jeg har aldri hatt regelmessig mens..først nå da jeg tok ut spiralen har jeg sån någenlunde regelmessig. Første gang vi prøvde, gikk jeg 8 mnf før jeg ble gravid, hadde da i snitt mensen annen hver mnd. Hadde da mensen 4 ganger på 8 mnd. Det er noe dritt å ikke ha den regelmessig, spesielt da man er prøvere :kjefte:

Lykke til hos gu i morgen ;) Takk du får også komme med oppdateringer hihi

Skrevet

Så rart :klø:

Jeg har prøvd begge typer og begge har visst rett for meg. Spurte om qr på apoteket første gang jeg skulle prøve den, og apoteket sa den skulle være bra.

clear blue digital skal vel være veldig bra tror jeg. Skal vel slå inn opptill 4 dager før IKM. Jeg tok en sånn forrige uke og den slo veldig positivt ut på meg.

Ville kanskje ventet et par dager til og tatt en ny test. Evt ringt lege for å høre om de kan hjelpe deg.

Trodde det var mer sannsynlig at en test viser feil når den er negativ enn motsatt, men greit å få det bekreftet!!!

Lykke til

Skrevet
Så rart :klø:

Jeg har prøvd begge typer og begge har visst rett for meg. Spurte om qr på apoteket første gang jeg skulle prøve den, og apoteket sa den skulle være bra.

clear blue digital skal vel være veldig bra tror jeg. Skal vel slå inn opptill 4 dager før IKM. Jeg tok en sånn forrige uke og den slo veldig positivt ut på meg.

Ville kanskje ventet et par dager til og tatt en ny test. Evt ringt lege for å høre om de kan hjelpe deg.

Trodde det var mer sannsynlig at en test viser feil når den er negativ enn motsatt, men greit å få det bekreftet!!!

Lykke til

Ja det er vel bare å vente å se...tok en ny qr imårrest, da fikk jeg også opp en lyse lyse rosa strek, litt mørkere enn sist qr jeg tok.

Men skal kjøpe meg cb i morgen å teste på nytt ;) ta vare på morgenurinen;)

Off denne testingen...tror jeg blir gaaaal :kjefte:

Skrevet

Lykke til med testingen i dag :)

Skrevet
Lykke til ja :)

Takk begge to :klemmer:

tok å gjemte morgenurinen....meeeeen negativ...tror jeg blir gaaal!!!1 :kjefte::kjefte::kjefte:

Har hatt "mensenvondt" i flere dager nå, de blir bare sterkere...

Hjaaa, akk ja :fnise:

Ny om et par tre dager da....

:klemmer: til alle som følger meg i mål ;)

Skrevet

Så kjedelig da... :(

Skrevet
Så kjedelig da... :(

hjaa er vel bare å vente...har sån murringer i korsrygg og nedre mage...

Skrevet

Jeg mener å ha lest at CB digital er litt mindre sensitiv enn ikke-digitale tester, dvs at den ikke fungerer sikkert før ikm, mens andre tester kan fungere opp til fire dager før. Du må vel bare drøye det noen dager til før du kan være sikker.

Skrevet
Jeg mener å ha lest at CB digital er litt mindre sensitiv enn ikke-digitale tester, dvs at den ikke fungerer sikkert før ikm, mens andre tester kan fungere opp til fire dager før. Du må vel bare drøye det noen dager til før du kan være sikker.

Ja får bare håpe at jeg ruger på en liten spire snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...