Gå til innhold

utdrikningslag i ålborg

Anbefalte innlegg

Gjest forlover i reisenød
Skrevet

jeg skal være forlover for min venninne som skal gifte seg til sommeren. vi har arrangert jentetur/utdrikningslag til ålborg ei helg i sommer, der vi skal bo på hotell i sentrum

jeg har aldri vært i ålborg, og lurer på om det er noen som er kjente som har ideer til hva vi kan finne på der nede? tenker på noe tull i handlegata og/eller på pubrunde. ideer til utdrikningslag på sånne plasser generelt kan også friste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ingenting om Ålborg, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

Men generelle ideer kan være: la henne holde privat timer i bryllups vals på gaten. Husk cd spiller.

Ei venninne av meg måtte stå på en stol på Mc Donalds og holde takk for maten tale på 3 minutter. Hun hadde fått en barnemeny. Dere kan gjerne skrive den for henne på forhånd. Skryt av den utsøkte smaken, de fantastiske råstoffene, tilberedningen som ikke kunne ha vært bedre, den flotte service innstillingen til de ansatte, de vakre lokalene osv.

Ellers kan dere jo utstyre henne med hands free til mobiltelefon, og "fjernstyre henne".

Gjest forlover i reisenød
Skrevet
Jeg aner ingenting om Ålborg, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

Men generelle ideer kan være: la henne holde privat timer i bryllups vals på gaten. Husk cd spiller.

Ei venninne av meg måtte stå på en stol på Mc Donalds og holde takk for maten tale på 3 minutter. Hun hadde fått en barnemeny. Dere kan gjerne skrive den for henne på forhånd. Skryt av den utsøkte smaken, de fantastiske råstoffene, tilberedningen som ikke kunne ha vært bedre, den flotte service innstillingen til de ansatte, de vakre lokalene osv.

Ellers kan dere jo utstyre henne med hands free til mobiltelefon, og "fjernstyre henne".

tusen takk for svaret :) kjempetips! det hørtes særlig moro ut med takk for maten - tale og/eller hands free, skal ha det frisk i minne ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...