Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mimien
Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk fyr, - han sier han kan se meg for kjæresten hans, - men han trenger tid og er forsiktig. Så har vi kysset, - sendt meldinger og kost oss sammen. Han vil nå hilse på vennene mine, - så er det et bra skritt ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er!

Hvorfor skulle han ville hilse på dem om det ikke var fordi han tror han kommer til å skulle tilbringe tid med dem fremover - og da også selfølgelig; DEG! ?

Skrevet
Klart det er!

Hvorfor skulle han ville hilse på dem om det ikke var fordi han tror han kommer til å skulle tilbringe tid med dem fremover - og da også selfølgelig; DEG! ?

Enig i dette.

Skrevet

Selvfølgelig er dette positivt. Han hadde vel ikke spurt om å treffe vennene dine hvis han ikke så for seg at dere kom til å bli sammen!?

Skrevet

Hvorfor spør du om det? Selvfølgelig er det et bra tegn?!

Neste gang blir det vel:

"Typen min fridde til meg i går. Hva tror dere, liker han meg?"

Skrevet
Hvorfor spør du om det? Selvfølgelig er det et bra tegn?!

Neste gang blir det vel:

"Typen min fridde til meg i går. Hva tror dere, liker han meg?"

:fnise:

Skrevet

Nja, ikke sikkert dette er et godt tegn, kanskje han bruker deg for å komme i kontakt med en venninne av deg, lumske disse mennene, plutselig sitter du der med skjegget i postkassa mens han råkurtiserer bestisen din, fy faen, menn er noen svin, svin, svin!

Skrevet
Nja, ikke sikkert dette er et godt tegn, kanskje han bruker deg for å komme i kontakt med en venninne av deg, lumske disse mennene, plutselig sitter du der med skjegget i postkassa mens han råkurtiserer bestisen din, fy faen, menn er noen svin, svin, svin!

Ja, han har helt sikkert tenkt å prøve seg på ei han ikke har møtt før istedet for hun han har noe på gang med :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...