Gjest mimien Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Jeg har møtt en fantastisk fyr, - han sier han kan se meg for kjæresten hans, - men han trenger tid og er forsiktig. Så har vi kysset, - sendt meldinger og kost oss sammen. Han vil nå hilse på vennene mine, - så er det et bra skritt ?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Klart det er! Hvorfor skulle han ville hilse på dem om det ikke var fordi han tror han kommer til å skulle tilbringe tid med dem fremover - og da også selfølgelig; DEG! ?
leirbål Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Klart det er! Hvorfor skulle han ville hilse på dem om det ikke var fordi han tror han kommer til å skulle tilbringe tid med dem fremover - og da også selfølgelig; DEG! ? Enig i dette.
angeleyes Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Selvfølgelig er dette positivt. Han hadde vel ikke spurt om å treffe vennene dine hvis han ikke så for seg at dere kom til å bli sammen!?
Wunderbarbara Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Hvorfor spør du om det? Selvfølgelig er det et bra tegn?! Neste gang blir det vel: "Typen min fridde til meg i går. Hva tror dere, liker han meg?"
angeleyes Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Hvorfor spør du om det? Selvfølgelig er det et bra tegn?! Neste gang blir det vel: "Typen min fridde til meg i går. Hva tror dere, liker han meg?"
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Nja, ikke sikkert dette er et godt tegn, kanskje han bruker deg for å komme i kontakt med en venninne av deg, lumske disse mennene, plutselig sitter du der med skjegget i postkassa mens han råkurtiserer bestisen din, fy faen, menn er noen svin, svin, svin!
angeleyes Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Nja, ikke sikkert dette er et godt tegn, kanskje han bruker deg for å komme i kontakt med en venninne av deg, lumske disse mennene, plutselig sitter du der med skjegget i postkassa mens han råkurtiserer bestisen din, fy faen, menn er noen svin, svin, svin! Ja, han har helt sikkert tenkt å prøve seg på ei han ikke har møtt før istedet for hun han har noe på gang med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå