Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Jeg er 7+3. Det eneste symptomet jeg har hatt på graviditeten så langt er ømme bryst. Men: De siste par dagene har de ikke vært fullt så ømme. Tror dere at jeg har grunn til bekymring? Hilsen en som lurer
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Noen er kvalme. Noen er det ikke. Noen har ømme bryst. Andre ikke. Noen er friske gjennom hele svangerskapet. Andre er dårlige gjennom hele svangerskapet. Noen delvis dårlig - resten bra... Forskjellig fra person til person OG svangerskap til svangerskap OG dag til dag... Lykke til. Mayamor
majan Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 hei hei, ta det helt med ro, jeg har hatt to helt forskjellige svangerskap. Det første var jeg ikke plaget med noe bortsett fra halsbrann de tre siste månedene. Mens det andre svangerskapet hadde jeg vel det som gikk ann og ha følte jeg. Så kanskje du er som meg i mitt første svangerskap; INGEN PLAGER!!!!!!!!!!! Jeg bare sier det nyt det.
Gjest *nurket* Skrevet 18. juli 2003 #4 Skrevet 18. juli 2003 Jeg også har et symptom-fritt svangerskap, bortsett fra IKM da :D Så vi som er så heldige å slippe lettere unna bør nyte det. Så du har ingen grunn til bekymring. Lykke til!
Sweetness Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 Jeg spydde 1 eneste gang gjennom hele svangerskapet, og det fordi jeg var bilsyk. Bortsett fra dette, så var jeg ofte slapp og trøtt (blodfattig) og litt øm i brystene.
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Det er stor forskjell på svangerskap, med nr en hadde jeg ikke antydning til plager av noe slag, mens med nr to... Vel det vil jeg helst ikke tenke på. Ta det med ro du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå