Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #121 Skrevet 24. juli 2003 Frokost: müsli med melonyoghurt, toast og en kopp English Breakfast te Lunch: 2 skiver landbrød med salat og kryddersalami, juice med knust is Middag: Grønnsakskarbonade med blandet salat Kveldsmat: vet ikke ennå, kanskje ett ostesmørbrød med sennep. Minnie
chimp Skrevet 24. juli 2003 #122 Skrevet 24. juli 2003 Frokost: Baguette m ost, skinke og salat. Te og kaffe. Lunsj: En plomme, en skive melon, 2 skiver eple, en bit banan, en liten drueklase + kaffe. En STOR!!! iskrem til dessert (Vaffelkrone m sjokolade, syltetøy og karamellkrokan.....ummmmmm) Enda mere kaffe. Middag: Stekt ris m kylling og egg, Farris m Lime.
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #123 Skrevet 24. juli 2003 2 is 1 brødskive 1 krus med espresso (ja jeg vet fortsatt at krus ikke er tingen) Og snart skal vi ha fajitas (til sambo) og nesten-fajiitas (til meg).
Gjest Embla s Skrevet 24. juli 2003 #124 Skrevet 24. juli 2003 Og snart skal vi ha fajitas (til sambo) og nesten-fajiitas (til meg). Lea, hvorfor skal du bare ha nesten-fajitas og hva er det for noe (høres ut som en rett Skybert lager, eller no')?
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #125 Skrevet 24. juli 2003 Sambo får ekte fajitas, som er marinert biffkjøtt (eller kylling) i biter og løk/paprika som er bare litt stekt på sterk varme. Jeg er ikke glad i biffkjøtt og paprika. Derfor får jeg marinet kylligfilet i strimler med mais, tomater, rå løk, ost og sånt. Skybert lager bare lissom-mat han... ikke nesten-mat
Gjest Embla s Skrevet 24. juli 2003 #126 Skrevet 24. juli 2003 Aha! Så var denne gåten oppklart Jeg syns synd på han du bor sammen med som må spise ordentlige fajitas, for din nesten-variant (!!) høres virkelig myyyye bedre ut! (Ser jeg blander kortene her - SKybert laget vitterlig ikke n e s t e n mat, derimot l i k s o m mat.. ) uansett - skal notere ned oppskrift på nesten-fajitas bak øret, kanskje det blir middag i morgen! :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #127 Skrevet 24. juli 2003 jeg har spist: et helt rundstykke med hvit ost en hamburger med salat og potetsalat en pølse i lompe en halv pose med chips med salt og pepper 3 liter Tab lakeris sjokolade husker ikke mer, emn tror jeg har spist noe mer, dere vet den kortisd hukommelsen er ikke den beste
Skusla Skrevet 25. juli 2003 #128 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har spist: 1 banan og 1 yoghurt med pæresmak, til dette drakk jeg ett stooort glass melk Spiste en bacon pølse fra Shell, og drakk en cola. Spiste så en halv kurv med jordbær SÅ var jeg ute hos pappa og grilla, og der spiste jeg pepperbiff, ruccolasalat, potetbåter, soppstuing og drakk sitronbrus til. Så har jeg spist moreller og litt stikkelsbær- Nam nam, har konsumert en god del nammis mat i dag ja... :D
Gunilla Skrevet 25. juli 2003 #129 Skrevet 25. juli 2003 Har spist frokostblanding i dag. Spiste noe enormt med mat i går, så jeg tviler på at det er plass nok på disse sidene til å liste opp varene :oops:
Gjest Janna Skrevet 25. juli 2003 #130 Skrevet 25. juli 2003 En diger dyptallerken med biter av ananas, eple og banan, med litt ananasjuice og presset sitron over.
Salt Skrevet 25. juli 2003 #131 Skrevet 25. juli 2003 Foreløpig status: Toast, salat og te til frokost. Skal snart opp i kantina og spise lunsj
Gjest Virvel Skrevet 25. juli 2003 #132 Skrevet 25. juli 2003 Foreløpig har jeg spist (ja, nå kan dere lure!) en skive grovt brød med gulost og rød paprika. Har spist det til frokost hver dag i over en uke nå! Hadde visst glemt hvor godt det var.
chimp Skrevet 25. juli 2003 #133 Skrevet 25. juli 2003 Baguette m omelettt og bacon og et stort glass juice.
Gjest Candyfloss Skrevet 25. juli 2003 #134 Skrevet 25. juli 2003 En diger dyptallerken med biter av ananas, eple og banan, med litt ananasjuice og presset sitron over. Åååh.. Det hørtes UTROLIG godt ut! *slikke seg rundt munnen*
Midnattsol Skrevet 25. juli 2003 #135 Skrevet 25. juli 2003 Et polarbrød med bringebærsyltetøy. En pakke stekte nudler blandet med et egg. En boks ananas. Sambo er borte og kommer hjem i kveld og det er kjedelig og lage mat bare til meg.
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2003 #136 Skrevet 25. juli 2003 For lite, kjennes det ut som. Ser at buksene nå klamrer seg fast litt nedpå hoftene. *Går og lager rekesmørbrød etter KG-tur*
Gjest Lalique Skrevet 25. juli 2003 #137 Skrevet 25. juli 2003 Denne tråden bør holdes gående til jul! Så kan man bare velge en tilfeldig utvalgt dag og bruker hvis man har problemer med å fastsette menyen en dag Dette er dagens så langt: yoghurt og frokostblanding tomatbønner og to stekte egg baguette med rekesalat en stooor bolle med iskrem
Mania Skrevet 25. juli 2003 #139 Skrevet 25. juli 2003 Frokost: 1 toast med ost, kalkun, tomat, sennep og salat. Middag: Seifilet med pesto og pasta.
Gjest Janna Skrevet 27. juli 2003 #140 Skrevet 27. juli 2003 en brødskive med egg og majones en sjokoladerute (freia melkesjokkis) en liten skål med popcorn 2 glass brus (fanta lemon) 1 porsjon oppvarmet lasagne fra igår + salat Og så skal vi snart spise is. Tror det blir det siste jeg spiser i dag. Oi oi, så usunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå