Midnattsol Skrevet 19. juli 2003 #61 Skrevet 19. juli 2003 Så langt har jeg ikke spist noe særlig. En tic-tac. En allergitablett tatt med fanta lemon. *sulten*
Rapitap Skrevet 19. juli 2003 #62 Skrevet 19. juli 2003 1 rundstykke med hamburgerygg ---- 3 glass eplesider 1 glass orange juice ------ 4 paracetter 2 penecillin tabeletter 1 pollen pille =)
Gjest Vega Skrevet 19. juli 2003 #63 Skrevet 19. juli 2003 Stod opp tidlig - klokka seks - så er godt i gang: To kaffe. To skiver nybakt brød med brunost. Vann - masse. Trantablett og mulitvitamin/mineral. 1 banan.
punkyB Skrevet 19. juli 2003 #64 Skrevet 19. juli 2003 Stod opp tidlig - klokka seks - så er godt i gang: To kaffe. To skiver nybakt brød med brunost. Vann - masse. Trantablett og mulitvitamin/mineral. 1 banan. *nam nam* Nybakt brød er omtrent det beste som finnes !!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #65 Skrevet 19. juli 2003 Frukt müsli med melonyoghurt til frokost. Club-sandwich til lunch Har ikke spist middag ennå- men skal lage burritos med rød bønnestuing og rødløksalat senere i kveld. Minnie
Gjest Lea Skrevet 19. juli 2003 #66 Skrevet 19. juli 2003 3 pølser i brød. 3 kopper kaffe Masse vann.
Gjest Cruella Skrevet 19. juli 2003 #67 Skrevet 19. juli 2003 Bacon og to speilegg 1 kroneis med sjokolade 1 tallerken rømmegrøt Snart grilling; Spare ribs Potetbåter i ovn maiskolber jordbær med fløte
starie Skrevet 19. juli 2003 #68 Skrevet 19. juli 2003 Tre knekkebrød med krydderost En boks cola (har røykt 5 sigaretter)
Kreps Skrevet 19. juli 2003 #69 Skrevet 19. juli 2003 3 marie kjeks 2 pølser i brød 1/2 kanne kaffe et par glass vann Røyka ca 7 sigaretter.
Mania Skrevet 19. juli 2003 #70 Skrevet 19. juli 2003 Har ikke spist middag ennå- men skal lage burritos med rød bønnestuing og rødløksalat senere i kveld. Minnie Husker du spurte om oppskriften på rød bønnestuing for en god stund tilbake, men det kom aldri noe svar. Er det mulig å få oppskriften du nå sitter inne med?
Mania Skrevet 19. juli 2003 #71 Skrevet 19. juli 2003 Frokost: ciabatta med pesto og salat. spist litt bærpai og snavlet litt calzone. skal ut og spise i kveld: kamskjell og en skalldyrsalat.
Tigerpia Skrevet 19. juli 2003 #72 Skrevet 19. juli 2003 Yoghurt og Jordbær Kyllingfilet, paprika, sjampinjong og løk og en saus av creme fraiche, fløte, hvitløk, salt og pepper. Bakt i ovnen. Ris og rundstukker. Sjokoladeis med nøtter. Jordbær og banan til pynt
Gjest Candyfloss Skrevet 19. juli 2003 #73 Skrevet 19. juli 2003 Sto opp fryktelig sent i dag, så har ikke fått spist så mye enda. Elsker lørdager, det blir alltid så mye mat! Har hittil spist et eple og drukket te og vann, men i kveld skal vi lage salat med verdens beste dressing (kjempegod hvitløksdressing!), vanlige hamburgere og hamburgere med vegetarinnhold (det siste er best) også har vi plukket moreller fra morelltreet og kjøpt inn jordbær som vi kan spise i kveld. Og..... SMÅGODT! Hehe.. Lørdag er nok den dagen jeg spiser for to
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. juli 2003 #74 Skrevet 19. juli 2003 Husker du spurte om oppskriften på rød bønnestuing for en god stund tilbake, men det kom aldri noe svar. Er det mulig å få oppskriften du nå sitter inne med? Jeg fikk aldri en oppskrift fra noen på KG men jeg fikk det fra en kokk. Røde bønner kokes møre, slå av vannet og lag jevning av 1/2 dl kokende vann, 2 ts hvetemel, sukker, salt og eddik. Rør dette inn i de varme bønnene og server- veldig godt! Minnie
*Lillian* Skrevet 19. juli 2003 #75 Skrevet 19. juli 2003 5 stk Wasa Crosties (Malt) med syltetøy Drukket et liten kartong (halvliter?) med Iste Fersken Drukker masse vann. Senere i kveld skal jeg se hva jeg har i fryseren og fikse meg ett eller annet godt. Lillian
punkyB Skrevet 19. juli 2003 #76 Skrevet 19. juli 2003 Frokost - 4 knekkebrød, 2 med pølse og 2 med ost - te ved siden av. Mellommåltid hos frisøren - kaffe og 2 kjeks Middag - 2 kyllinglår og 2 vinger + litt skinn Akkurat nå - 3 små nektariner hvorfor blir de alltid myke så fort?) Godt jeg ikke svarte på dette i går .... da knerta jeg blant annet nesten en stor pose med twist. Det var 3 nye biter i posen og alle er VONDE !! Senere ikveld blir det vel noen flere knekkis. Pølsa jeg kjøpte i innvandrersjappa er veldig god. Dessuten har jeg noen moreller som også er yammi. Skal ALDRI spise mer søtsaker ......
Gjest Hope- ikke pålogget Skrevet 20. juli 2003 #77 Skrevet 20. juli 2003 Tja, ikke veldig bra dette tror jeg.. - en brødskive med soya-snitzel og ost til frokost - noen lakrisbåter som lå igjen i skåla fra i går - 10 potetgullflak eller noe sånt, fikk så lyst på noe salt - middag: en tallerk pasta med saus som jeg fant i skuffen - to øl nå på rappen.. digg med øl når det er varmt. Desverre er jeg ikke så flink med vannet som dere er, men jeg drakk nok ganske mye vann i dag, som er ulikt meg. Altfor glad i Pepsi Max og annet tull... Tror ikke jeg har spist så mye, men jeg hadde nok fått bedre samvittighet om jeg hadde orket å jogge litt. Men varmen er unnskyldning nok for meg! Hope
OppNed Skrevet 20. juli 2003 #78 Skrevet 20. juli 2003 :o To flatbrød med en skive gulost på hver. En halv tørr brødskive. Skvatt nesten nå...det var vel ikke så mye å skryte av. Varmt her. Redusert matlyst i varmen.
Gjest Donna Skrevet 20. juli 2003 #79 Skrevet 20. juli 2003 en skive m brunost ett kokt egg to talerkener m grøt to skiver m peanuttsmør 3 kjeks 4 tyggis to glass vann hvitost i hånden ......
Gjest Cruella Skrevet 20. juli 2003 #80 Skrevet 20. juli 2003 Et Polarbrød med Nugatti, 2 Ostepølser med ketchup. Ikke mye, men det er NÅ jeg begynner å bli sulten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå