Lula Skrevet 16. juli 2003 #21 Skrevet 16. juli 2003 hm.......... -havregryn med yoghurt naturell -liten salat med tunfisk og pasta -2stk knekkebrød med makrell i tomat -reker og spekemat med eggerøre -1 kule vanlijeis og jordbær 1/2 glass vin, MANGE kopper med grønn te, og MANGE glass med vann
tuji Skrevet 17. juli 2003 #22 Skrevet 17. juli 2003 Så langt i dag har jeg puttet en banan og et glass appelsinjuice i munnen. Snart skal jeg lage kaffe så jeg våkner litt, men ikke før jeg har drukket opp flasken med vann. Vondt i hodet.
Frk Doodad Skrevet 17. juli 2003 #23 Skrevet 17. juli 2003 Har spist Frokost: 2 skiver (en med brunost og en med kjøttpålegg) 1 glass appelsinjuice Lunch: En burito m/kjøttfyll + salsa 1 glass vann En liten fløteispinne Massevis av vann, vann, vann
Gjest Vanessa Skrevet 17. juli 2003 #24 Skrevet 17. juli 2003 Så langt: Et knekkebrød med peanøttsmør En Snickers - is foran PC -en
Gjest Ethereal Skrevet 17. juli 2003 #25 Skrevet 17. juli 2003 Hittil har det ikke blitt mye: Til frokost yoghurt naturell med müsli og litt blåbærsyltetøy Kaffe banan to stk knekkebrød med litt smør 0,5 l Cola light Lemon Men nå skal jeg trene, så da blir det litt mer....
Golosa Skrevet 17. juli 2003 #26 Skrevet 17. juli 2003 Frokost: Brioche con crema og cappucio Lunsj: 1 kyllinglaar m/ pommes frites + 2 espresso og 1,5 liter vann
Gjest Zirine Skrevet 17. juli 2003 #28 Skrevet 17. juli 2003 Ingenting. Bare drukket vann :svett og uten matlyst:
Gjest Chica Skrevet 17. juli 2003 #29 Skrevet 17. juli 2003 Frokost: 3 skiver grovbrød med brunost og jordbærsyltetøy + halvliter med eplenektar Lunsj: 3 skiver grovbrød, (m/ brunost, skinke og hvitost) Etter jobb: 3 cafe cookies, ei skål med melonterninger, et glass cola light Har drukket 2 liter vann idag. Må få i meg noe middag snart, orker bare ikke å lage noe...
Ingeborg Skrevet 17. juli 2003 #30 Skrevet 17. juli 2003 Frokost: 2 skiver hjemmebakt flerkornbrød med syltetøy Mellommåltid: 1 nektarin Lunsj: Salat m brød til Dessuten: * 2 kopper kakao fra maskina på jobb * en Lollipop-is * 2 bananer OG MASSE VANN ... og nå skal jeg snart hjem og spise middag...
Gjest Madley Skrevet 17. juli 2003 #31 Skrevet 17. juli 2003 Så meget som: et eple tilfrokost 2 skiver med leverpostei og agurk til lunsj 2 knekkebrød med ost kl 14 varme fiskekaker på brød til middag... Drukket en kopp saft..hmmm...kanskje inntaket av noe flytende burde økes!!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. juli 2003 #32 Skrevet 17. juli 2003 Frokost: toast med smør, te, juice og marmelade Lunch: kyllingsalat med rømmedressing Middag: spekeskinke med melon, loffskiver og potetsalat Kveldsmat: bestiller pizza senere i kveld Ellers har jeg spist jordbær og drukket masse farris med is & lime. Minnie
Midnattsol Skrevet 17. juli 2003 #33 Skrevet 17. juli 2003 Bestille pizza til kveldsmat etter allerede 3 gode måltider?? Ikke småtterier. Frokost: En liten muffin i farta. Lunsj: En baguett (uttales bagett )med majones og skinke + en iste. Middag: Scampi chop suey + en sprite. Vann mellom måltidene.
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #34 Skrevet 17. juli 2003 - Et bitte-bitte-bittelite sjokoladekakestykke - Ca. 2 ss hjemmelaget gryterett - 1/2 cola - Vann Thats it!
Felicia Skrevet 17. juli 2003 #35 Skrevet 17. juli 2003 -1 flaske ferskpresset Appelsin & Jordbærjuice -Noen jordbær -1 banan -x antall esker Lakryl -1 brødskive med leverpostei og rødbeter -1 brødskive med noe jeg har glemt (!) -Lun Kylling og pastasalat -Grønn Farris -Melon og sånn god italiensk skinke *nam* + Masse vann ...og så har jeg store planer om å ta knekken på restene av en boks Hagen-Dazs med Cookies & Cream...utelukkende for å avkjøle meg i denne varmen selvsagt
Edie Skrevet 17. juli 2003 #36 Skrevet 17. juli 2003 hmm.. at det skal være så vanskelig å huske hva jeg har spist i dag.. - 1 rosinbolle - 1 baguett med tiriltunge - 1 Pepsi - 1 Brain Cooler - svineschnitsel og tortellini - 3 saftis fra en eske som var på tilbud på Rimi... (farlig, det er 16 i pakka..) - VANN VANN VANN
chimp Skrevet 17. juli 2003 #37 Skrevet 17. juli 2003 Ikke så rent lite til å være meg.....Skal vi se: 3 stk brød til frokost m lettmargarin, edamerost, salami, leverpostei og sylteagurk, te m to suketter og 1 kopp kaffe Iskrem (Sandwich), noen jordbær og 1 kopp kaffe kl ett (avdelingen min inviterte de få på huset som ikke er på ferie.... ) litt frukt v tretiden (en plommebit, noen druer, 2 skiver melon og en bit banan + nok en kaffekopp) Kl seks: Fireretters middag (vi feiret min datters 13-årsdag) som besto av melon og skinke, andebryst m fløtegratinerte poteter, ost og tiramisu+ en liten karaffel rødvin og dagens fjerde kaffekopp D kjennes som om jeg ikke orker å innta noe mer føde før til neste uke....
Gjest Kira Skrevet 17. juli 2003 #38 Skrevet 17. juli 2003 Sånn, ostepop og jordbær. :oops: Nå skal jeg hive inn på en brødskive.
Iset Skrevet 17. juli 2003 #40 Skrevet 17. juli 2003 -2 skiver med makrell i tomat og majones -1 is -3 bokser cola og 1 0,5 l champagnebrus -2 vårruller med krydret ris og mais -iskrem til jordbærene -2 doble skiver i smørbrødgrill med ost, løk, ketchup og krydder -3 cafe coockies prøve å leve litt sunnere i morgen klem Iset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå