Skylapp Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Enkelt og greit, hvordan var forlovelsen deres? Planla dere lenge, overrasket han deg, eller du han? Hadde dere fest med slekt og venner?
leirbål Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Vi hadde planlagt det. Vi reiste til et sted som betyr veldig mye for oss, og hadde med god mat og drikke. vi var sammen, snakket og lo. Hadde det veldig romantisk og koselig, Og på det perfekte tidspunktet spurte han. :rødme: Etterpå gikk vi måneskinnstur. Det var fantastisk romantisk, og enda bedre enn jeg hadde håpet på.
junipia Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 jeg ble totalt overrasket! en vanlig mandags kveld hadde min kjære funnet ut at skulle bli noe annerledes:) han hadde vært ute tidligere på dagen å kjøpt roser, sjokolade og film men dette viste jo selvf ikke jeg.. så når ungen i huset hadde lagt seg så gikk han å hentet rosene mm og ba meg komme i gangen... å der stod han på knær å spurte om jeg ville gifte meg med han JAAA!!! Hihih..han var nydelig! det som han hadde skjønt var at om han hadde planlagt en hel del så hadde jeg forstått det for jeg har antenner for slike overraskelser:) så for meg var det bare helt FANTASTISK!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Jeg(jente) fridde til min kjære på valentines dagen Hadde planlagt i et par mnd før det skjedde Kjøpte "spesial" laget skjokolade eske, med 6 hjerter inne der det sto på hvert hjerte et ord,, vil- du- gifte- deg- med- meg? Ringen la jeg inni mellom hjertene Han ble overasket og glad. Å sa self. ja :D Det ble en kjæmpekoslig kveld, vi drakk sjampanje og dro ut å spiste etter på <3 Og nå skal vi gifte oss i august 2009!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå