Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #21 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Haha så du setter likhetstegn mellom menn som går på byen og menn som er ute etter å utnytte kvinner? Det latterligste jeg har hørt. JA, det er nok mange av dem på byen, men det er også mange som liker å gå ut å ta seg en fest selv om de ikke er ute etter å utnytte noen. Man klarer da som oftest å se litt forskjell på folk gjør man ikke? Nei, man gjør dessverre ikke det - og det er problemet. Men det finnes jo en god tommelfingerregel her da: Jo flottere utseende og klær han har, og jo mer overstrømmende prat og komplimenter du får - desto større sjanse for at han bare er ute etter å utnytte deg! Er det ikke en flott verden vi lever i Endret 6. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #22 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg hadde et par sekunder til overs Menn som bare er ute etter å utnytte andre (kvinner) har ingen verdi i min verden. Og det samme gjelder kvinner med samme oppførsel. Man skal ha et ganske merkelig verdensbilde for å mene at brorparten av menn som går jevnlig på byen utnytter kvinner. Og du gir inntrykk av å ha det synet. Undrer meg også litt over kvinnesynet ditt. 100% av jentene på byen er selvsagt bare der for å danse og møte venninner. Hvorfor har ingen fortalt de stakkars, hjelpeløse pikebarna at det er skumle menn der som kan komme til å legge an på dem? Hvis en mann og en dame drar hjem og har seg natten lang er selvsagt det synonymt med at mannen utnytter jenta (evt motsatt). Hvis ikke måtte vi jo tillegge kvinner fri vilje og evnen til å ta egne avgjørelser. I tillegg måtte vi trodd at mennesker liker å pule i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #23 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Man skal ha et ganske merkelig verdensbilde for å mene at brorparten av menn som går jevnlig på byen utnytter kvinner. Og du gir inntrykk av å ha det synet. Undrer meg også litt over kvinnesynet ditt. 100% av jentene på byen er selvsagt bare der for å danse og møte venninner. Hvorfor har ingen fortalt de stakkars, hjelpeløse pikebarna at det er skumle menn der som kan komme til å legge an på dem? Hvis en mann og en dame drar hjem og har seg natten lang er selvsagt det synonymt med at mannen utnytter jenta (evt motsatt). Hvis ikke måtte vi jo tillegge kvinner fri vilje og evnen til å ta egne avgjørelser. I tillegg måtte vi trodd at mennesker liker å pule i ny og ne. Tviler ikke et sekund på at veldig mange av samme type kvinner og menn treffes ute på byen. Helt naturlig det. Problemet er vel kanskje heller at byen også blir sett på som et av få mulige steder å finne seg en livs-partner, og da kan det jo fort bli veldig feil. Endret 6. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #24 Del Skrevet 6. oktober 2009 Men det finnes jo en god tommelfingerregel her da: Jo flottere utseende og klær han har, og jo mer overstrømmende prat og komplimenter du får - desto større sjanse for at han bare er ute etter å utnytte deg! Du kødder, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #25 Del Skrevet 6. oktober 2009 Problemet er vel kanskje heller at byen også blir sett på som et av få mulige steder å finne seg en livs-partner, og da kan det jo fort bli veldig feil.Joda, dette kan jeg være enig i. Men du blir veldig generaliserende (i de tidligere innleggene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #26 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du kødder, ikke sant? Kødder!? Dette er jo et av de viktigste fakta kvinner må vite om når det gjelder menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoho Skrevet 6. oktober 2009 #27 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei, man gjør dessverre ikke det - og det er problemet. Men det finnes jo en god tommelfingerregel her da: Jo flottere utseende og klær han har, og jo mer overstrømmende prat og komplimenter du får - desto større sjanse for at han bare er ute etter å utnytte deg! Er det ikke en flott verden vi lever i Ja nettopp,det er den regelen jeg følger, muligens instinktivt. jeg faller aldri for mannfolk som gir meg komplimenter (uten at jeg kjenner han godt osv), jeg faller aldri for mannfolk som har pynta seg eller som tydelig er opptatt av utseende osv osv. Godt å høre at dømmekraften min kanskje har noe for seg da;) Jeg faller lettere for de anonyme, stille, sjenerte, sjarmerende guttene, men det blir jo aldri noe med dem fordi jeg sikkert er litt som dem:P Fin verden ja! I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #28 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja nettopp,det er den regelen jeg følger, muligens instinktivt. jeg faller aldri for mannfolk som gir meg komplimenter (uten at jeg kjenner han godt osv), jeg faller aldri for mannfolk som har pynta seg eller som tydelig er opptatt av utseende osv osv. Godt å høre at dømmekraften min kanskje har noe for seg da;) Jeg faller lettere for de anonyme, stille, sjenerte, sjarmerende guttene, men det blir jo aldri noe med dem fordi jeg sikkert er litt som dem:P Fin verden ja! I Ja, hvis begge blir veldig stille og forsiktige så blir jo det også et problem sånn sett. Det beste er vel bare å prøve å finne en/ei som oppfører seg helt normalt og som gir et sympatisk inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #29 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kødder!? Dette er jo et av de viktigste fakta kvinner må vite om når det gjelder menn. Et bra utseende og fine klær øker altså sannsynligheten for at man utnytter kvinner...? Fantastisk. Tror du driver en sammenblanding mellom det å faktisk være i stand til å sjekke opp en dame, og det å utnytte kvinner. Og i den verdenen er det nok noen nettbaserte, kvinneadvarende Knights In Shining Armour som ikke utnytter kvinner. Noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #30 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Et bra utseende og fine klær øker altså sannsynligheten for at man utnytter kvinner...? Fantastisk. Tror du driver en sammenblanding mellom det å faktisk være i stand til å sjekke opp en dame, og det å utnytte kvinner. Og i den verdenen er det nok noen nettbaserte, kvinneadvarende Knights In Shining Armour som ikke utnytter kvinner. Noensinne. Poenget er bare hvorfor man sjekker opp damer (flertall) i utgangspunktet. Og det sier seg selv at det vil være smart for alle kvinner å vite om dette. I vårt samfunn har vi altså monogami - en mann ei dame (entall). Endret 6. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #31 Del Skrevet 6. oktober 2009 Utnytting av mennesker går jo rett og slett på å lure dem. Gi inntrykk over at man vil noe mer, skaper forhåpninger helt bevisst for å få noe - og så stikke. Slike mennesker er ikke snille eller nok reflekterte til å ha gode langvarige forhold uansett. En livspartner kan man treffe overalt man ferdes ute, ingen fasit på det. Blir flau på menns vegne som gir komplimanger uten å kjenne meg, kun ute etter kroppen min, aviser de lett og det er virkelig ikke noens tap, men enkelte av dem faller riktignok veeeldig dypt i jakten på sex- det har ingen rot i virkelig liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 7. oktober 2009 #32 Del Skrevet 7. oktober 2009 I vårt samfunn har vi altså monogami - en mann ei dame (entall). Er dette en regel skrevet i sten? Eller er det litt opp til hver enkelt hvordan de vil leve livet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 #33 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er dette en regel skrevet i sten? Eller er det litt opp til hver enkelt hvordan de vil leve livet sitt? Det som er skrevet i sten (lovverket) er at man i Norge ikke har lov til å være gift med mer enn en person på samme tid. Monogami. Gifter man seg derimot ikke, så er det selvfølgelig opp til hver enkelt å surre til både sitt eget og andres liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg og mitt Skrevet 7. oktober 2009 #34 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det som er skrevet i sten (lovverket) er at man i Norge ikke har lov til å være gift med mer enn en person på samme tid. Monogami. Gifter man seg derimot ikke, så er det selvfølgelig opp til hver enkelt å surre til både sitt eget og andres liv. Surre til eget og andres liv, eller å leve sitt eget liv på en måte som han og hun er enige om. Alle ønsker ikke å leve livet som en mann og en dame hele tiden, noen ønsker et åpent forhold. Jeg foretrekker en av gangen men det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 #35 Del Skrevet 7. oktober 2009 Surre til eget og andres liv, eller å leve sitt eget liv på en måte som han og hun er enige om. Alle ønsker ikke å leve livet som en mann og en dame hele tiden, noen ønsker et åpent forhold. Jeg foretrekker en av gangen men det er meg. Greit nok, så lenge man ikke surrer til andres liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #36 Del Skrevet 7. oktober 2009 Greit nok, så lenge man ikke surrer til andres liv. Si meg, har du ikke jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 #37 Del Skrevet 7. oktober 2009 Si meg, har du ikke jobb? Jo, men jeg er veldig effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J Skrevet 9. oktober 2009 #38 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er enig med Steinar40 i det han sier. Seriøst, hvor mange menn på byn møter du som er oppriktige og vil faktisk ha noe langvarig forhold etter å ha møtt deg? Og ja, utifra egen erfaring så er det desverre ofte de med penest utseende og klær og som gir komplimenter som blir overdrevet mye som viser seg å være de som vil pule og stikke. Tar du da kontakt dagen etter på så er det en heeelt annen person du har i andre enden enn han som var så interessert og ga deg mange kompliment kvelden før. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er slik, jeg skulle ønske flertallet FAKTISK gikk på byn for å være sosiale og ha det kjekt i ny og ne og ikke bare tenke ONS hver jævla gang, seriøst slutt å være naive og tro at flertallet faktisk er der for å gjøre noe annet. Og dette er utifra egen erfaring, mange bekjentes erfaring og tydeligvis erfaring jeg ser her på forumet også. Sier ikke at de IKKE finnes såkalte "goodguys" på byn, men hvor mange av dem er det? 1 av 1000? Ja det hørres sprøtt og trist ut, men det er fakta etter hva jeg har opplevd, det eneste som er i hodet på flertallet er fitte og puling. Når det kommet til du som er forvirret over han som plutselig ikke tar kontakt og virker mindre interessert - jeg vet hvordan du har det og har desverre ingen gode råd å komme med selv. For å være ærlig skjønner jeg meg virkelig ikke på mannfolk jeg heller, hva skjer med å være superinteressert i det ene øyeblikket for så å leke hard to get og playe gamet på en sinnsykt irriterende og uattraktiv måte? For å si det slik - så har det ALDRI imponert meg eller fått meg mer interessert i en dude når han plutselig ikke svarer på en melding eller bruker lenger tid eller spiller hard to get, jeg er akkurat som deg og mister interessen. Det er direkte barnslig og umoden oppførsel i mine øyner - er du interessert/liker en person så hvorfor ikke bare vise det? Slutt å spill sånne spill der du tror ting fort blir kjedelig eller ikke spennende om du svarer på meldinger med en gang eller viser interesse, for meg så funker hvertfall ikke å spille hard to get og jeg hører at mange også er drittlei folk som skal være superinteressert i begynnelsen for så å trekke seg tilbake - idiotisk ! Lykke til hvertfall også håper jeg han duden din skjerper seg om han virkelig vil få til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå