lost_bird Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei dere! Har endelig greid å mase på min "kjære" om at han må få ut fingeren og finne seg en dress. Han har avtalt med svigerfar, svigerbror, forlover, bror og stefar at de alle skal ha matchene klær på vår bryllupsdag - men han lever altså fortsatt i den tro at det er lenge til bryllupet. Hvordan skal jeg greie å overbevise ham om at det ikke er så lenge til som han tror? Arg. Det jeg egentlig trenger hjelp til her er noen tips om hvor man kan leie dress i oslo/akershus området. Tusen takk for tips!
leirbål Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Hei. Forloveden min har også veldig god tid... Jeg løste det ved å fortelle ham at jeg blir så nervøs og stresset at jeg blir gretten og får vondt i magen. Så om han vær så snill kunne gjøre det for meg? Selv om han mente at det ikke hastet. Siden jeg bare ber ham om ting jeg ikke kan ordne selv, og som er viktige, gjør han det. Spørsmål to vet jeg ikke. Men sjekk rundt. vi var i en annen storby, på tre bryllups butikker. Der spente prisene fra 1500 for kjøp av brukt smoking til 5500 for leie av en sliten brukt smoking. Å kjøpe en ny hos Vic kostet mindre enn den siste leien. Det er ikke alle som er like pene heller, så reis rundt og sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå