Gjest WonderBoy-25 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei hei - håper noen har erfaring og vil svare... Barberte for ikke så lenge siden armhulene. Ble ganske bra og gjorde det siden igjen. Når jeg gjorde det neste gangen ble jeg meget rødprikkete og ikke særlig pent. Jeg var i Danmark og kjøpte der en body lotion fra Australian Body Care som skulle hjelpe mot røde prikker og inngrodde hår (med tea tree). Smørte på og rødheten ble vel sånn sett bedre, men.... Denne body lotionen har tørket ut huden i armhulene mine. Større deler av huden er slik "grovkornet" på en måte og ganske tørr... Finnes det en god krem som er tykk og næringsrik som gjør at jeg kan bli silkeglatt/fin igjen? Som er lett tilgjengelig og? Utrolig takknemlig for svar... :-)
Avalon Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei hei - håper noen har erfaring og vil svare... Barberte for ikke så lenge siden armhulene. Ble ganske bra og gjorde det siden igjen. Når jeg gjorde det neste gangen ble jeg meget rødprikkete og ikke særlig pent. Jeg var i Danmark og kjøpte der en body lotion fra Australian Body Care som skulle hjelpe mot røde prikker og inngrodde hår (med tea tree). Smørte på og rødheten ble vel sånn sett bedre, men.... Denne body lotionen har tørket ut huden i armhulene mine. Større deler av huden er slik "grovkornet" på en måte og ganske tørr... Finnes det en god krem som er tykk og næringsrik som gjør at jeg kan bli silkeglatt/fin igjen? Som er lett tilgjengelig og? Utrolig takknemlig for svar... :-) du kan prøve en body butter, butter er tykkere enn body lotion men ikke nødvendigvis bedre, det varierer fra hud til hud. body lotion og body butter får du tak i overalt, dagligvarebutikk, apotek, vita, the body shop, h&m, cubus....osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå