Gjest lei Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei. Er det normalt at damen som slår opp drar ut på fylla 2-3 ganger i uken etter hun slo opp?? Er noen uker siden nå, men synes hun fester altfor mye, spesielt med tanke på at det snart er eksamens periode... 23år og døgnvill virker det som hun har blitt.. Vet at hun har hatt en kar på overnatting og vært på overnatting hos samme karen på fylla siden hun slo opp... Har ikke hatt noe særlig kontakt siden jeg fant ut av det. Og har selvfølgelig ikke snakket med hun om det... Det som irriterer meg er at hun har totalt forandret seg siden hun slo opp... Var en kjempe skjønn jente før hun slo opp, nå er hun kald, sur, og driter totalt i meg. Og bruddet kom plutselig, hadde ikke forventet det liksom.. Vet ikke hva jeg vil med dette, er bare lettere frustrert... Men følelsene mine ovenfor henne forsvinner fortere i hvertfall når hun driver på som dette:)
ciba Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 er dere ikke sammen nå, så ser jeg ikke noe grun for at du skal ha noe med det å gjøre nå, også ser jeg ikke noe grun for at du skal ha kontakt med hun, når dere ikke er sammen lenger
Gjest lei Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 er dere ikke sammen nå, så ser jeg ikke noe grun for at du skal ha noe med det å gjøre nå, også ser jeg ikke noe grun for at du skal ha kontakt med hun, når dere ikke er sammen lenger Har ikke noe med det å gjøre som jeg skrev, men jeg ser hun hver dag på skolen så noe kontakt blir det hele tiden lissom... Lurte bare på om det var normalt å drive på sånn....
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Noen tar jo litt av når de blir single... Og hvis det var hun som gjorde det slutt, så er det en stor sannsynlighet for at hun har tenkt på dette over lenger tid og på en måte er litt mer ferdig med forholdet enn det du er. Kanskje litt vel kjapt uken etter bruddet, men tror det er ganske normalt at man "lever livet litt", eller i det minste ønsker å holde seg opptatt med andre ting for å ikke tenke for mye. Hver sin lyst og hver sine behov
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Hei. Er det normalt at damen som slår opp drar ut på fylla 2-3 ganger i uken etter hun slo opp?? Er noen uker siden nå, men synes hun fester altfor mye, spesielt med tanke på at det snart er eksamens periode... 23år og døgnvill virker det som hun har blitt.. Vet at hun har hatt en kar på overnatting og vært på overnatting hos samme karen på fylla siden hun slo opp... Har ikke hatt noe særlig kontakt siden jeg fant ut av det. Og har selvfølgelig ikke snakket med hun om det... Det som irriterer meg er at hun har totalt forandret seg siden hun slo opp... Var en kjempe skjønn jente før hun slo opp, nå er hun kald, sur, og driter totalt i meg. Og bruddet kom plutselig, hadde ikke forventet det liksom.. Vet ikke hva jeg vil med dette, er bare lettere frustrert... Men følelsene mine ovenfor henne forsvinner fortere i hvertfall når hun driver på som dette:) Hei, jeg kjenner meg igjen i oppførelen til eksen din. Når man slår opp med noen så trenger man gjerne litt ekstrem forandring i starten, så livet ikke skal føles så tomt. F.eks fylla ofte og nye venner og slikt. La henne få tid til å komme over deg. Det er nok kjipt for henne også, selv om det var hun som slo opp. Og la henne komme til deg når hun er klar for det.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 oj, dette var skremmende likt min situasjon, bare at jeg er den døgnville jenta :/
waco Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Det er jo helt klart at her er det komplimenter og påskjønnelser som står på tur. Ei jente som akkurat har blitt singel og fester sender ut vibber om at her er det en burnstoffer på vift. Hun skal jo ta igjen all den manglende oppmerksomheten og få masse selvbekreftelser på at hun har det mye bedre som singel. Og alle gutter veit at nysingle jenter de aller enkleste av alle jenter å få i seng. Ofte er det de som jakter på deg når man er ute. De er så underernært på selvtillit og så redd for å gå glipp av noe at de faktisk anstrenger seg for å få nye menn. Foreslår at du gjør som henne. At du begynner å distansere deg litt mellom sex og kjærlighet slik damer aldri har noen vanskeligheter med. Prøv å finn på mest mulig galskap under alkoholrus slik at du slipper å få dårlig samvittghet (også et triks lært av jenter). Om du kan prøv å veksl mellom ulike jentepartnere du ligger med fordi du er usikker på hvem du skal velge (noe uskikkelige piker vet å benytte seg av). Det er alltid på våren og ved nyttårshelgen flest par slår opp, og denne mangfoldige partnerbyttet skjer omtrent samtidg slik at det er ekstra lett å finne jente på våren. Bare tenk deg hvor mange titusen damer det er som går i dårlige forhold som bare venter på at det skal komme en kar som ska ta henne med på eventyr og spenning uten at typen veit det =)
waco Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Og bruddet kom plutselig, hadde ikke forventet det liksom.. Det her kommer av at hun rådførte seg med andre menn før hun fortalte det til deg. Sannheten er ofte så bitter at man kan bli gal av det. Lete med lykt og lupe og aldri få svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå