Gjest najki Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 De få gangene jeg har vært i bryllup tidligere har jeg hatt på bunaden min. Dette blir imidlertid litt varmt og generellt ukonfortabelt utover kvelden. Nå i sommer er jeg bedt i to bryllup, det første i mai. Denne ganger har jeg nå tenkt å finne meg noe annet enn bunaden å ha på. Jeg er ikke typen som elsker å kle meg opp i finklær, og har i tillegg noen ekstra kilo ugunstig plassert, så noen tettsittende kjole er ikke helt min greie. For en gangs skyld vil jeg om ikke annet begynne å tenke på hva jeg kan ha på meg litt tidligere enn jeg bruker. Kom derfor gjerne med tips, og link til nettbutikker om du ønsker... Det er i slike tilfeller jeg ønsker meg en personal shopper
amyrlinn Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 heihei ja en personal shopper hadde vært tingen iblandt du sier du ikke er typen som elsker å kle deg opp i finklær. er det sånn du ikke liker kjoler? liker du bukser bedre? er jo så masse å velge i
Jade Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Hvis du har noen kilo for mye, vil jeg ikke anbefale å kjøpe klær via nettbutikk. Det er en fordel å prøve kjolen på først, så du ser at du ser fin ut i den Hvis du sier hvilken by du bor i, så kan kanskje lokale medlemmer komme med anbefalinger av butikker? Divakjoler på Os i Hordaland har ihvertfall nydelige kjoler i alle størrelser, og god pris har de også!
Gjest najki Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg liker bukser MYE bedre, men synes ikke det er greia å gå i i et bryllup, correct me if i'm wrong Er sant det at det nok ikke er like greit å kjøpe gjennom en nettbutikk, men mange vanlige butikker har jo nettbutikker som samsvarer med varene i butikken. Bor forøvrig i Trondheim, og vi har da litt av hvert her, men jeg orker bare ikke begynne å lete. Og pris er også en faktor ja, hehe!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Står det noen om dress code i innbydelsene? Hva mener du med litt stor? Jeg er stor selv og kan gjerne komme med forslag til kjoler som passer min kropp - men det blir lettere hvis du sier litt om hvor stor du er (for noen er 40 stor, mens andre ikke regner seg selv som stor før de bikker 50)
Gjest najki Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Innbydelsene ligger oppe hos svigerfar så har ikke fått sett på den enda... Sånn sett skyter jeg kanskje i blinde, men vet jeg trenger tid på å finne dette. Jeg er i gata 44-stor. Størrelsene varierer jo, men ligger rundt der (42-46).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå